נתניהו מאיים: " נחליט על שורת צעדים תקיפים נוספים"

ראש הממשלה אמר במליאת הכנסת: "לפני שעה קלה כינסתי את הקבינט ואת הצמרת הביטחונית, עוד היום נחליט על שורה של צעדים תקיפים נוספים שייושמו בשטח במהירות האפשרית" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

טרור ללא הפסקה: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) לגל הפיגועים הרצחניים בירושלים וברחבי הארץ. במהלך נאום שנשא במליאת הכנסת בישיבה לזכרו של רחבעם זאבי ז"ל אמר: "הישיבה הזו מתקיימת בעיצומו של גל טרור, אותו טרור שפגע בגנדי לפני 14 שנים. לצערנו הטרור הזה גבה גם היום מחיר כבר של הרוגים ופצועים".

נתניהו סיפר כי :"לפני שעה קלה כינסתי את הקבינט ואת הצמרת הביטחונית, עוד היום נחליט על שורה של צעדים תקיפים נוספים שייושמו בשטח במהירות האפשרית. ישראל תבוא חשבון עם המרצחים, עם אלה שמנסים לרצוח וכל מי שמסייע. לא רק שנשלול מהם זכויות, נגבה מהם את כל המחיר. אנחנו נשתמש בכל האמצעים כדי להחזיר את השקט לאזרחי ישראל".

לדבריו: "אנחנו במאבק, זהו מאבק של כולנו ונעמוד בו יחד. ידענו בעבר גלי טרור ויכולנו להם, הם לא השיגו את מטרתם להשמיד את מדינתנו והם לא יצליחו גם הפעם. אני בטוח שהפעולות שננקוט יביאו להכרה בצד השני שהטור אינו משתלם. ישראל חזקה ועל אפם וחמתם היא תהיה כאן לנצח".

ראש הממשלה פנה לאבו מאזן: "אני פונה לאבו מאזן, תפסיק לשקר, עליך לעצור את ההסתה, עליך להילחם בקיצוניים שגורמים לחפים מפשע לשלם מחיר יקר".

נתניהו התייחס לסרטון של המחבל בן ה - 13 שדקר אתמול בפסגת זאב והתיעוד שלו פצוע הופץ ברשת ואמר: "נער שניסה לרצוח הופך לקדוש מעונה, את ההפך הגמור מציג הדובר שלך אבו מאזן. אל תהפוך רוצחים לגיבורים. אם תהיה התדרדרות הרי תשאו באחריות לכך. אתה חייב לעשות את מה שמוטל עליך ואנחנו נעשה את מה שמוטל עלינו".

"לערביי ישראל אני אומר" קרא נתניהו: "אל תלכו שולל אחרי המסיתים שרוצים להבעיר את המדינה. אני יודע שיש ציבור גדול וגם מנהיגי ציבור שמבינים בדיוק את מה שאני אומר, המנהיגים צריכים למצוא את העוז להתייצב נגד הקיצוניים".

"אני אומר אזרחי ישראל, ישראל היא מדינת חוק ומי שייקח את החוק לידיו ישלם את המחיר" סיים ראש הממשלה את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר