בקרוב בפייסבוק: הטמעת קטלוגים צרכניים

פייסבוק תתחיל בפיילוט במהלכו תטמיע קטלוגים צרכניים בפייסבוק, דרכם יוכלו המשתמשים לרכוש את המוצרים ישירות מהמוכרים, כשהם גם יעשו שימוש במסלקת הכספים של פייסבוק (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק תהפוך לקמעונאית? בשנה האחרונה עושה ענקית הרשת פייסבוק לא מעט צעדים שנועדו למטרה אחת - להשאיר אתכם כמה שיותר זמן ברשת החברתית, וזה כולל צעדים כמו הטמעת נגני מדיה שיתחרו ביוטיוב כמו גם סגירת חוזים עם יצרני תוכן ברשת על מנת שיפרסמו את התוכן בפייסבוק במקום להפנות את הגולשים לאתרים חיצוניים.

כעת הודיעה החברה כי היא תתחיל בפיילוט במהלכו תטמיע קטלוגים צרכניים בפייסבוק, דרכם יוכלו המשתמשים לרכוש את המוצרים ישירות מהמוכרים, כשהם גם יעשו שימוש במסלקת הכספים של פייסבוק, אותה מנסה החברה לדחוף בחודשים האחרונים.

לא מדובר במהלך חדש לגמרי, שכן כבר כיום מאפשרת החברה להטמיע כפתורי 'רכוש' בפייסבוק, כשלעתים הקנייה נעשית דרך חברת פייסבוק, בדומה לענקיות הקמעונאות אמזון ואיביי. אלא שבעוד עד ביום מדובר היה בפרסומות בלבד, כעת רוצה החברה לפתוח חנויות וירטואליות של מוכרים שונים, ממש כמו באיביי, אמזון ועליבאבא.

לפני מספר חודשים הודיעה החברה על פתיחת מסלקת כספים שמאפשרת למשתמשים להעביר סכומי כסף קטנים למשתמשים אחרים ברשת פייסבוק, דרך אפליקציית ההודעות שלה - מסנג'ר, ככל הנראה בחברה יעשו שימוש באותה שיטה להעברת הכספים למוכרים.

כרגע מדובר בתכנית פיילוט שתתחיל ככל הנראה בארצות הברית, שם תבחן החברה את התנהגות הגולשים ותחליט להיכן להוביל את התכנית החדשה. אם ניסיון העבר הוא סימן, צפויים לנו שינויים משמעותיים בתכנית לפני שנראה אותה אצלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר