הותר לפרסום

חיים חביב נרצח בפיגוע בקו 78, אישתו שושנה נפצעה

חביב חיים בן ה-78 הוא אחד מבין שני הנרצחים בפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים. רעייתו שושנה מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק בעיר (חדשות)

לפני שעה קלה (שלישי) הותר לפרסום כי חביב חיים בן ה-78 הוא אחד מבין שני הנרצחים בפיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב בירושלים. רעייתו שושנה מטופלת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק בעיר. שישה בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע.

הפיגוע התרחש בשעה 10:13, אל עלו המחבלים בהא עליאן ובילאל ראנם על קו 78 שעבר בשכונת ארמון הנציב בעיר ופתחו באש לעבר הנוסעים כאשר במקביל הם דוקרים כמה מהם. נהג האוטובוס פתח את הדלתות בכדי לאפשר לנוסעים להימלט, אולם אחד המחבלים נעל את האוטובוס בחזרה ושב לפגוע באזרחים.

כוח של שוטרי סיור ושוטרי מג"ב חיסלו במקום את בהא עליאן ופצעו את בילאל ראנם שהועבר מאוחר יותר לחקירת כוחו הביטחון.

בלש ביחידה הכלכלית 433 שיחזר: "קיבלנו דיווח בקשר על פיגוע באוטובוס. ביצענו פניית פרסה במקום. נסענו לכתובת הבחנו באוטובוס. זיהינו מחבל". שוטרת סיור במרחב קדם הוסיפה: "התקרבנו לאוטובוס, זיהינו את המפגע עם אקדח. באותו רגע ירינו לעבר המחבל. המחבל נוטרל".

ל' הוסיף: "היה עוד ירי של מג"ב לעבר המחבל השני שהיה באוטובוס. שניהם נוטרלו על הרצפה. הגיעו כוחות והלכנו לעזור לפנות את הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר