פחד בירושלים

סכינים נמצאו מוסתרות באתר בנייה בהר נוף; המשטרה חוקרת

ערימת סכינים בהן גם סכין קצבים גדולה, נתגלתה הלילה באתר שיפוצים בשכונת הר נוף בירושלים. המשטרה הוזעקה וחוקרת את המקרה. לא ברור אם מדובר באירוע על רקע לאומני (חדשות,בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
בקטן: הסכינים שנמצאו (צילום: באדיבות המצלם)

פחד בירושלים: על רקע גל הטרור הרצחני בשבועות האחרונים בירושלים, אירוע שהתרחש הערב בשכונת הר נוף מצליח להסעיר את תושבי השכונה שידעה אירוע טרור רצחני לפני פחות משנה.

בשעות הערב (רביעי) חשף תושב השכונה סכיני קצבים שהוטמנו בכניסה לבית שנמצא כעת בשיפוצים. מדובר בסכינים גדולות במיוחד, אחת מהן סכין קצבים, הדומה לזו בה השתמש המחבל עלאא אבו ג'אמל בפיגוע המחריד היום ברחוב מלכי ישראל בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד.

המשטרה במקום, הלילה (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

התושב שחשף את הסכינים התקשר מיד למוקד "השומר הר נוף", מאוחר יותר הגיעו למקום שוטרים שהרחיקו את הסקרנים ולקחו טביעות אצבע מהסכינים. לדברי תושבי השכונה, המשטרה יודעת היטב מי הטמין את הסכינים במקום. הוא הוסיף כי יש "לשלוף את העובדים הערבים שעובדים במקום מהמיטות ולתחקר אותם באופן מיידי".

לדברי עו"ד דוד צור, יו"ר "השומר הר נוף": "יש פה ערבים שעובדים בבניה שהתנהגו באופן מאוד מוזר. בימים האחרונים הם הסתובבו בבניינים הסמוכים, שאלו כל מיני שאלות מוזרות ואף צילמו את האזור. אחד השכנים מצא הערב את הסכינים, וברור שהסכינים הללו לא קשורים לבנייה".

לדבריו: "אותו תושב קרא למוקד השומר. הגענו למקום, ראינו את הסכינים, צילמנו והזמנו משטרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו את הסכינים לבדיקה. כעת מתקיימת הערכת מצב לגביי המשך החקירה. אנחנו ממתינים להתפתחויות. בתחילה דווח גם על גרזנים שנמצאו בבניין סמוך, אך לאחר מכן התברר שהם שייך לאחד השכנים".

(צילום: באדיבות המצלם)

כזכור, לפני כשנה התרחש בהר נוף אחד מאירוע הטרור הקשים ביותר בשנים האחרונות, כאשר שני מחבלים נכנסו לבית הכנסת של קהילת "בני תורה" וטבחו במתפללים. באירוע הקשה נרצחו ארבעה מתפללים הי"ד ושוטר נוסף נהרג בקרב היריות שהתפתח עם המחבלים בזמן יציאתם מבית הכנסת.

דובר משטרת ירושלים אסי אהרוני מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "סכינים שאותרו באתר בניה. האתר ריק מפועלים. יבדק מחר מול הקבלן. ארגון השומר הר נוף לא 'הוזעק' והמשטרה לא אישרה שמדובר בפח"ע. דווקא בימים מתוחים אלו מצופה מכולם לנהוג באחריות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר