שוחררו חסידי חב"ד שהפיצו תעמולה בירדן

שלושה צעירים מחסידות חב"ד שנעצרו לפני כחודש בירדן לאחר שהפיצו חומרי תעמולה בעד קיום שבע מצות בני נח ע"י המוסלמים שוחררו והאחרון שבהם שב אמש לישראל מארצות הברית (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אחד העצורים (צילום: באדיבות המצלם)

אנחת רווחה בחב"ד: אחרון הבחורים שעוכבו בירדן בשל הפצת תעמולת שבע מצוות בני נח שב אמש (שלישי) לישראל.

הסיפור המוזר החל לפני כחודש כאשר שלושה צעירים מחסידות חב"ד ביקשו לשהות בימי החגים בבית מדרשו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל בניין 770 בקרונהייטס שבניו יורק ובכדי להוזיל את מחיר הטיסה החליטו לטוס בטיסת המשך דרך ירדן.

הבחורים נשאו על עצמם חומרי הפצה ותעמולה בשפה הערבית הקוראים למוסלמים לשמור את שבע מצוות בני נח. לטענתם הדבר מתקבל בהבנה במדינות ערביות ומוסלמיות רבות אולם במקרה שלהם הדבר הוביל למשבר של ממש.

בעודם מפיצים בשדה התעופה את הדפים בהם מפורטים המצוות ניגש אליהם שוטר מקומי שהדבר עורר את חשדו לאחר שטען שמנסים להמיר את דתם של המוסלמים ליהדות.

הבחורים ניסו לשכנע אותו כי אינם "מסיונרים" וכי הם מבקשים בסך הכל לשכנע בקיום שבעת המצוות אולם ההסבר נפל על אוזנים ערלות והשלושה הובלו למעצר ולחקירה.

הצעירים שהו בחקירה ממושכת אולם לאחר מאמצים רבים הם שוחררו. לטענתם הם אף הצליחו לשכנע את החוקרים לקבל על עצמם את קיום 7 מצוות בני נח. בהמשך שוחררו הבחורים וטסו לניו יורק כאשר אמש שב בשלום לביתו שבישראל (דרך ירדן) אחרון הבחורים ששהה במעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר