"דברי הסתה ושקר"

אבו מאזן טוען: המחבל בן ה-13 "הוצא להורג"; העובדות: הוא חי

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, טען בנאום שיקרי שנשא, כי ישראל "הוציאה להורג" את אחמד מנאסרה, המחבל בן ה-13 מפסגת זאב, למרות שהוא חי. הוא נמנע מלקרא לרגיעה (מדיני)

אבו מאזן מציג את תמונת המחבל (צילום: הטלווויזיה הפלסטינית)

מתקפת שקרים: יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, נשא אתמול נאום לרגל גל הטרור, נמנע מלגנות את הפיגועים ובחר לשקר כי ישראל "הוציאה להורג" ילד בן 13.

אבו מאזן התייחס לפיגוע בפסגת זאב, בו שני מחבלים בני 13 ו-15 דקרו ופצעו באורח קשה ילד בן 13 וגבר בן 21, וטען כי הכוחות הישראלים ירו למוות במחבל בן ה-13 אחמד מנאסרה, והגדיר זאת "הוצאה להורג".

מדובר בשקר גס, מכיוון שמנאסרה עדיין חי ומטופל בבית חולים בישראל, זאת מלבד העובדה שכפי שנחשף בתיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם אמש, נראה בבירור כיצד הוא מחזיק בידו סכין ודוקר יהודים.

מלבד השקר הזה, אבו מאזן בחר שלא לקרא לרגיעה או לגנות את הפיגועים ואמר: "המתקפה הישראלית נגד בני עמנו, אדמתם והמקומות הקדושים להם מאיימים על השלום ועל היציבות".

הוא הוסיף: "אנו אומרים בצורה ברורה – לא נקבל שינוי בסטטוס קוו במסגד אל-אקצה אשר יפגע בקדושתו ובאופיו", לדבריו הפלסטינים לא יכנעו "לתוקפנות הישראלית".

אבו מאזן קרא: "זוהי זכותנו להיאבק בדרכי שלום כדי להשיג עצמאות והניצחון יגיע". ואיים כי הרשות הפלסטינית תמשיך לתבוע את ישראל בהאג.

בתגובה לנאום השקרי נמסר מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי דברי אבו מאזן הם "דברי הסתה ושקר, הנער עליו הוא מדבר - חי ומאושפז בהדסה, לאחר שדקר ילד ישראלי שרכב על אופניו". בנוגע להר הבית אמר נתניהו: "בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר