בתי המחבלים שרצחו את איתם ונעמה הנקין - יהרסו

המדינה העבירה הודעה למשפחות המחבלים שרצחו את איתם ונעמה הנקין הי"ד לפני כשבועיים, כי בכוונתה להרוס בקרוב את בתיהם. שר האוצר כחלון: "לפגוע פגיעה כלכלית אנושה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חברי החוליה על רקע הלווית הזוג הנקין הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ותקשורת שב"כ)

בעקבות החלטת הקבינט המדיני הביטחוני השבוע, העבירה המדינה במהלך הלילה (חמישי) הודעה למשפחות מחבלים כי ביתם ייהרס.

מדובר במשפחות המחבלים שרצחו את הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד, לפני כשבועיים לנגד עיני ארבעת ילדיהם באמצעות ירי לרכבם בעת שעבר סמוך ליישוב איתמר ביהודה ושומרון.

ההודעה נמסרה למשפחות המחבלים טרם ביצוע ההריסה וזאת משום שהחוק הישראלי מחייב להודיע קודם למשפחות בכדי שאלו יוכלו לערער לבית המשפט העליון.

בתוך כך, שר האוצר משה כחלון אמר במהלך הדיון בקבינט המדיני-ביטחוני אמש על הריסת בתי משפחות המחבלים כי "מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים".

עוד אמר שר האוצר: "צריך לפגוע פגיעה כלכלית אנושה במחבלים ובבני משפחותיהם. כל מחבל צריך לדעת לפני שהוא פוגע ביהודי שגם המשפחה שלו תיפגע. חייבים לייצר מאזן הרתעה מול המחבלים גם בפן הכלכלי".

האירוע הקשה התרחש לפני כשבועיים, בליל הושענא רבה, סמוך ליישוב איתמר. חוליית מחבלים ארבה לרכב ישראלי שיעבור במקום. המחבלים עצרו את הרכב של משפחת הנקין, בה היו באותה עת ההורים איתם ונעמה הי"ד יחד עם כל ארבעת ילדיהם, בגילאי, 4 חודשים, 4, 7 ו-9 - פתחו את דלת הרכב ופתחו באש תופת לעבר ההורים.

אחד המחבלים ביצע וידוא הריגה, כאשר הוא פוסח על הילדים ומותיר אותם בחיים. אזרחים שנסעו במקום הגיעו אל הילדים שבכו וצעקו לעברם שהוריהם נפגעו. משם נלקחו הילדים לבית קרובי משפחתם באיתמר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבצע החייאה לשני ההורים, אך נאלצו לקבוע את מותם בזירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר