למען יאריכון ימיך

הפצוע מרעננה משחזר: "לקחו את הציצית ועשו חוסם עורקים, היא מגן הצלה"

יאיר, אחד מהפצועים בפיגוע שלשום ברעננה, סיפר כיצד התלבט בבוקר אם להשתמש בציצית החדשה, אחר כך כשחיכה בתחנה המחבל התנפל עליו ודקר אותו, הציצית הצילה אותו. צפו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

רהציצית שהצילה: יאיר תושב העיר רעננה, נפצע השבוע באחד מפיגועי הדקירה בעיר רעננה, אחרי שאושפז בבית החולים ושוחרר, הוא סיפר כי הציצית היא זו הצילה את חייו.

את סיפור הנס סיפר לשליחי חב"ד הרב מנחם קוטנר והרב יוסי ליפקין, שביקרו אותו במיטת חוליו בבית החולים: "התארגנתי לצאת מהבית, ובעודי מתלבש חיפשתי בארון ציצית נקייה וגיליתי שכולם בכביסה והציצית היחידה שיש היא ציצית חדשה שקניתי לכבוד חתונת אחותי שתתקיים בעוד יומיים".

"חשבתי לשמור אותה נקייה וחדשה לחתונה ופניתי לצאת לדרכי, אך בהחלטה של הרגע האחרון חשבתי שזו עצת היצר הרע וחזרתי שוב לארון, לקחתי את הציצית החדשה ולבשתי אותה וכך יצאתי מביתי לכיוון תחנת האוטובוס שם המתנתי להגעת האוטובוס", הוסיף.

אלא שבדקות שעמד בתחנה, התרחש הפיגוע, והמחבל דקר גם אותו. "הייתי מאוד דרוך בגלל המצב ושמתי לב לאדם שנשען בסמוך אלי על דופן התחנה ומנהל שיחת טלפון בערבית כשהוא משדר לחץ ונוטף זיעה".

יאיר המשיך לשחזר: "לפתע הוא התפרץ לכיווני בצעקות 'אללה אכבר' והחל לדקור אותי בחוזקה באזור הכתף והצוואר. התעשתתי מייד ונאבקתי בו כל מנת להרחיקו מהמקום בו ישבו אישה וילדיה".

הפצוע מספר כי הצטרפו אליו אזרחים נוספים בהשתלטות על המחבל. "תושבים נוספים סייעו לי ויחד נטרלנו את המחבל. אזרחים החלו לטפל בי ולקחו את הציצית החדשה והנקייה ואיתה ביצעו חוסם עורקים והשתלטו על זרימת הדם, עד להגעת צוות רפואי שפינה אותי לבית הרפואה".

הוא סיכם: "אני מרגיש שבזכות הציצית קיבלתי מה' מגן הצלה שהציל אותי מדקירות באזור החזה ועורקים מרכזיים. ואף שימשה להצלתי ולטיפול בעצירת הדימום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר