בכירי בזק הגיעו לנחם את משפחת הנרצח בפיגוע שביצע עובד החברה

סמנכ"ל חברת "בזק" אייל קמיל ובכיר נוסף בחברה הגיעו לנחם את משפחת קרישבסקי היושבת 'שבעה' על מות הרב ישיעיהו קרישבסקי הי"ד, שנרצח בפיגוע אותו ביצע עובד חברת "בזק". תיעוד (חרדים)

(צילום: באדיבות שטורעם.נט)

סמנכ"ל "בזק" אייל קמיל ומנהל אגף הביטחון בחברה יהודה פורת הגיעו היום (חמישי) לניחום אבלים בבית משפחת קרישבסקי, היושבת "שבעה" על רצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד, שנרצח בפיגוע הנורא ברחוב מלכי ישראל בירושלים על ידי עלאא אבו ג'אמל, עובד בחברת "בזק".

שני הבכירים, למרות הביקורת הקשה שהוטחה בחברה בימים האחרונים, התקבלו על ידי בני משפחת קרישבסקי בצורה טובה ולא נרשמו חיכוכים או אי נעימויות.

כזכור, עלאא אבו ג'אמל, המחבל שביצע את הפיגוע, עשה זאת באמצעות רכב החברה, עמו דרס את קרישבסקי הי"ד ואנשים נוספים שהיו בתחנת האוטובוס באמצע רחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בבירה.

בהודעה שפרסמה חברת "בזק" מיד לאחר האירוע נכתב: "החברה מביעה זעזוע עמוק בעקבות הפיגוע בירושלים ברחוב מלכי ישראל ומפעילותו החבלנית של עובד החברה. אנו המומים מהמעשה הנפשע, מביעים שאט נפש מהמעשה, כואבים את כאבן העמוק של משפחות הנרצחים ומתפללים להבראתם המהירה של פצועי הפיגוע".

אלא שבחברה אמרו כי לא ראו סימנים מוקדמים לטירוף של המחבל, אך הגולשים ברשת הפנו את תשומת ליבם לראיון שנתן המחבל לפני כשנה לאחר הטבח בבית הכנסת בהר נוף, אותו ביצעו קרובי משפחתו, שם אמר כי הוא שמח על רצח הקורבנות.

צילום: באדיבות שטורעם.נט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר