נבדק חשד להצתה

עשרות אוטובוסים עלו באש בשריפת ענק במסוף דן ליד קניון איילון

עשרות אוטובוסים עלו באש בשריפת ענק במסוף של חברת דן ליד קניון איילון. הנזק לחברה נמדד בעשרות מיליוני שקלים ובכיבוי האש בודקים חשד להצתה. נהגים הוקפצו במהלך בשבת לחניון בכדי להזיז אוטובוסים שלא נפגעו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עשרות אוטובוסים של חברת "דן" עלו באש בשעות אחר הצהריים (שבת) בעקבות שריפת ענק שהשתוללה במסוף "דן" ליד קניון איילון וסמוך לעיר החרדית בני ברק. איש לא נפגע, וכוחות הכיבוי השיגו שליטה על הלהבות. 27 צוותי כיבוי בסיוע מנופי גבהים נאבקו בלהבות.

במשך שעות ארוכות נשמעו פיצוצים באזור והעשן הכבד הורגש בעיר הסמוכה בני ברק וכמעט בכל רחבי גוש דן. במכבי האש בודקים חשד שמדובר בהצתה, ועדותו של שומר החניון שהיה במקום נגבתה. בעקבות השריפה הגדולה, התריע המשרד להגנת הסביבה מפני זיהום אוויר גבוה.

מנהל מחוז תל אביב במשרד להגנת הסביבה ברוך ובר אמר הערב כי "זו לא סכנה שתגרום לבעיה אקוטית אבל היה רצוי שאוויר כזה לא תנשמו" והמליץ לאזרחים להתרחק מהאזור.

"הבעיה הלא-פחות חמורה ומדאיגה אותנו מאוד היא שכמות גדולה של מי כיבוי עם קצף וסולר עושים את דרכם לירקון. אנחנו מנסים לגייס ביובית. הביובית צריכה להגיע כל רגע כדי לעצור את הזרימה".

לפי הדיווח ב-ynet, נהגים של חברת "דן" הוקפצו למקום במהלך השבת ופינו אוטובוסים מחשש שידלקו. הנזק לחברה נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר