מחריד: הנערים תיעדו את מותם בתאונת דרכים

מייקל אואן וקייל קרפורד יצאו לנסיעה פרועה ברחובות בריטניה ותיעדו את עצמם בסלולרי. מה שהם לא ידעו: הם תיעדו את מותם. המשפחות ביקשו לפרסם התיעוד בכדי להזהיר את הצעירים (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(מתוך יוטיוב)

מייקל אואן בן ה-21, וקייל קרפורד בן ה-20, יצאו ב-12 לאפריל לנסיעה פרועה במיוחד ברחובות מזרח סאסקס שבבריטניה. השניים תיעדו את עצמם בסלולרי, אך לא ידעו שהם בעצם מתעדים את מותם. משפחותיהם ביקשו לפרסם את התיעוד המחריד בכדי שצעירים ידעו על הסכנות שבנסיעה מסוכנת.

בתיעוד ניתן לראות את השניים, שנסעו תחת השפעת אלכוהול וסמים, נוסעים ברכב במהירות גבוהה במיוחד. בתיעוד נראה מייקל אואן יושב במושב הנוסע ומצלם את חברו, קייל קרופורד, שנהג ברכב, "רנו קליאו". בתיעוד ניתן לראות לרגע את מד המהירות שעומד על כ-90 מייל לשעה - כ-145 קמ"ש, באיזור שמהירותו המותרת היא 50 קמ"ש בלבד.

(מתוך יוטיוב)

בתיעוד ניתן לשמוע את אואן מבקש מקרופורד להאט את מהירות הנסיעה, אך קרופורד מתעלם מהבקשה. דקות לאחר מכן ניתן לשמוע בבירור את התאונה המחרידה. על פי המשטרה, השניים נכנסו עם רכבם בקיר של כנסיה, ולמרות שהיו חגורים, המהירות המופרזת גרמה לעוצמת התאונה להיות קטלנית. אואן הותיר אחריו ילדה בת 5.

כאמור, משפחותיהם ביקשו לפרסם את תיעוד האירוע "כדי שהצעירים ידעו שאינם בלתי מנוצחים. אם זה ימנע מבן אדם אחד לפחות לחזור על אותן טעויות, אז עשינו משהו טוב. אני רוצה שהנהגים הצעירים יבינו איזה הרס הם גורמים למשפחות ואהובים" אמרו במשפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר