נתניהו על ההסתה ברשת: "זה בן לאדן פוגש את מארק צוקרברג"

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים את ההסתה ברשתות החברתיות כאחראית לגל הטרור הרצחני: "אנחנו רואים שילוב בין האיסלאם הקיצוני לאינטרנט" (חדשות, פוליטי מדיני)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים את ההסתה ברשתות החברתיות כאחראית לגל הטרור הרצחני שפוקד את ישראל בחודש האחרון. נתניהו אמר את הדברים בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) בכנסת.

בפתח דבריו שיגר ראש הממשלה תנחומים למשפחתו של סמל עומרי לוי, חייל צה"ל שנרצח אמש בפיגוע הקשה בתחנה המרכזית בבאר שבע, ותנחומים למשפחתו של העובד מאריתראה שנהרג על ידי כוחות הביטחון לאחר שנחשד כמחבל.

נתניהו אמר בין היתר כי "אנחנו במאבק ממושך, ברור שננצח בו, אבל הדבר הזה גורם לעתים לחיכוך. האזרחים שמותקפים פועלים בתושייה, אבל הקהל שנקלע למקום האירוע צריך לפנות את המקום לכוחות הביטחון".

מארק צוקרברג ומנהיג אל קאעידה אוסמה בן לאדן (צילום: שאטרסטוק, U.S. Federal Government, ויקיפדיה)

"אף אחד לא ייקח את החוק לידיו. נודיע בימים הקרובים על שורה של צעדים. אנחנו לא יכולים לקבל את העובדה שאזרחי ישראל מסיתים וגורמים לפעולות שגובות את חייהם של חפים מפשע".

כאמור, ראש הממשלה האשים את ההסתה ברשתות החברתיות באחראיות למצב. "אנחנו רואים שילוב בין האיסלאם הקיצוני לאינטרנט, זה בן לאדן פוגש את מארק צוקרברג", אמר נתניהו והוסיף, "ההסתה ברשתות החברתיות היא שמניעה את המחבלים. אנחנו רואים בבירור הסתה מאוד ממוקדת. ההסתה מגיעה ממוקדים ברורים - מחמאס, מהתנועה האיסלאמית ומהרשות הפלסטינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר