תיעוד מלב שכם

השיירה של הראשל"צ רבי יצחק יוסף מותקפת על ידי מחבלים

קטע וידאו שפורסם הערב מציג מחבלים המיידים אבנים וזיקוקים לעבר שיירתו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף בזמן שעברה בשכם. איש לא נפגע, אולם נטען כי אחד הרכבים הושבת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות nrg )

תיעוד מלב העיר העוינת: הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף ביקר אמש (ראשון) בציונו של יוסף הצדיק בלב העיר שכם, והערב פורסם ב-nrg תיעוד וידאו של השיירה בה נסע הרב יחד עם מקורביו, כשהיא מותקפת באבנים וזיקוקים על ידי מחבלים תושבי המקום.

הגר"י יוסף הגיע להתפלל בציון יוסף הצדיק בכדי לראות מקרוב את הנזק שנגרם למקום הקדוש בעקבות ההצתה בסוף השבוע שעבר, אולם במהלך הנסיעה אל הקבר - יצאו מחבלים ערבים והחלו ליידות אבנים וזיקוקים לעבר השיירה בה נסע הרב.

הרכבים הצבאיים בשיירה היו ממוגנים, כך שאיש לא נפגע, אולם לדברי עד ראיה שצוטט באתר - אחד מהרכבים הושבת בעקבות הפגיעה בו.

הגר"י יוסף מבקר במתחם הקבר שהוצת על ידי פורעים פלסטינים (צילום: מאיר ברכיה)
(צילום: מאיר ברכיה)

ביקור הראשל"צ יחד עם ראש המועצה המקומית שומרון יוסי דגן, ראש המנהל האזרחי תא"ל דוד מנחם ומח"ט שומרון אל"מ שי קלפ היה מתואם עם גורמי המשטרה הפלסטינית השולטת בשכם, אך למרות זאת בחר רסאן א-שאקע, חבר הוועד הפועל של אש"ף, לתקוף את הביקור ולטעון כי כביכול הוא לא היה מתואם.

בשיחה עם אתר nrg הוא אף בחר להסית נגד הגר"י יוסף ולטעון כי לכאורה הוא זה שגורם להתססת הרוחות: "הרשות הפלסטינית מנסה להרגיע את השטח, ואז מגיע הרב הראשי היהודי ומעורר שוב את ההסלמה. זה ברור לכולם שכניסה שכזאת תעורר את הנערים לפעול נגד המקום ובכל זאת הם מחליטים להיכנס".

את הדברים אומר הבכיר בזמן שהרב יוסף הוא מבכירי הרבנים המתנגדים לעליה להר הבית ואף מזכיר זאת בכל שיעוריו הציבוריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר