"זוהתה פגיעה"

צה"ל פתח באש לעבר חוליית צלפים מעזה

כוח צה"ל ביצע ירי צלפים לעבר חוליית טרור אשר אחראית על מספר אירועי ירי צליפה לעבר כוחות צה"ל שפועלים בגבול הרצועה. מצה"ל נמסר כי "זוהתה פגיעה" וכי אין נפגעים לכוחותינו (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מפגין עזתי מובל לבית החולים לאחר שנפגע מאש צה"ל (צילום ארכיון: Abed Rahim Khatib /Flash90)

כוח צה"ל ויחידת הימ"מ של משמר הגבול ומשטרת ישראל, בשיתוף שירות הביטחון הכללי, ביצע לפני זמן קצר (שלישי) בדרום רצועת עזה ירי צלפים לעבר חוליית טרור אשר אחראית על מספר אירועי ירי צליפה לעבר כוחות צה"ל שפעלו בסמוך לגדר המערכת בשבוע האחרון, ועל הכנת פיגועי ירי צליפה נוספים.

מצה"ל נמסר כי "כוחות הביטחון זיהו את חוליית הטרור סמוך לגדר הביטחון ברצועת עזה, עוסקת בהכנות לירי לעבר כוחותינו. הכוח פעל להסרת האיום המיידי וביצע ירי צלפים לעבר החוליה. זוהתה פגיעה. אין נפגעים ולא נגרם נזק לכוחותינו".

עוד נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול נגד כל ניסיון לביצוע פעילות טרור נגד מדינת ישראל".

מוקדם יותר הערב טענו במשרד הבריאות ברצועת עזה כי גבר בן 27 בשם אחמד א-שרחי נהרג מאש צה"ל בעימותים בגבול הרצועה. שלושה נוספים נפצעו באירוע. צה''ל הנחה היום את החקלאים שעובדים במרחק של עד קילומטר מגדר הגבול להפסיק את עבודתם, זאת מחשש לירי צלפים מהצד הפלסטיני. צה"ל תגבר כוחות מחשש לחדירה.

נתניהו ויעלון בסיור בגבול הרצועה (וידאו: איתי בית-און, לע"מ. סאונד: ניר שרף, לע"מ)

מוקדם יותר היום סיירו בגבול הרצועה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה בוגי יעלון והרמטכ"ל גדי אייזנקוט. נתניהו אמר בסיור כי המצב בשליטה: "אנחנו מנהלים את המאבק על ביטחון ישראל בכמה חזיתות. קודם כל, בשמירה על השקט בהר הבית. שנית, ביהודה ושומרון, ושלישית, בעזה. כל גזרה כזאת יכולה להתלקח ולהבעיר את הגזרות האחרות. אני מתרשם שהמצב כאן הוא בשליטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר