טרנד ברשת: אמנים חילונים קוראים "שמע ישראל"

משה פרץ, מושיק עפייה, ניקי גולדשטיין, עודד מנשה, יובל המבולבל ועוד אמנים חילונים נענו לקריאת המקובל וצילמו את עצמם קוראים "שמע ישראל" בעקבות המצב הביטחוני. צפו בסרטונים (ברנז'ה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
יובל (המבולבל) שם טוב, משה פרץ ומושיק עפייה, משתתפים ב"מבצע" (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק "יובל המבולבל - העמוד הרשמי", הדס פרוש, משה שי וגדעון מרקוביץ / פלאש 90)

אם אתם משתמשים ברשת החברתית פייסבוק, בטח נתקלתם בימים האחרונים בסרטונים של אמנים חילונים המצלמים את עצמם קוראים "שמע ישראל". מדובר ביוזמה של המקובל הרב דב קוק בעקבות המצב הביטחוני השורר בתקופה האחרונה בארץ ובמטרה "לטהר את ישראל".

בסרטון שעלה לרשת שיתוף הסרטונים יוטיוב נשמע הרב קוק אומר: "רבותי אנחנו מחלקים פה מבצע קריאת שמע, כל אחד לוקח על עצמו לחלק אחד מאוד, ונציל את עם ישראל" הרב הוסיף כי ה"הצלה היא בעיקר בטבריה" כשהוא מצטט את דברי רבי עקיבא - "מה המקווה מטהר את הטמאים אף הקדוש ברוך הוא מטהר את ישראל". לדברי הרב: "זה מבצע (שנועד. מ.ל.) כדי לטהר את ישראל".

הזמר משה פרץ שהשתתף ב"מבצע שמע ישראל" סיפר כי במהלך סוף השבוע האחרון היה בטבריה ונפגש עם הרב קוק. "הרב הצדיק קרא לי אליו, וכששמעתי את דבריו החלטתי לקחת על עצמי כמה שאוכל קריאת שמע בשעות הערב. אל תשכחו שאתם יהודים. זה בדיוק שתי דקות מזמנכם שיכולים לשנות הרבה דברים".

ידוענים נוספים שהצטרפו לקריאה הם מושיק עפייה, ניקי גולדשטיין, עודד מנשה, יובל (המבולבל) שם טוב, ועוד. הנה כמה מהם:

ולסיום "שמע ישראל" של שוואקי:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר