רקטה נורתה מעזה לעבר ישראל: אין נפגעים

בדקות האחרונות הופעלה אזעקת "צבע אדום" באזור עוטף עזה. רקטה אחת התפוצצה בשטח ישראל. לא דווח על נפגעים או על זנק. אמש תגבר צה"ל את כוחותיו באזור (חדשות, בארץ)

(צילום ארכיון: Nati Shohat/Flash90 )

לפני זמן קצר (רביעי) הופעלה אזעקת "צבע אדום" במספר יישובים באזור עוטף עזה. עד כה דווח כי רקטה אחת התפוצצה בשטח ישראל לא רחוק מישוב בשער הנגב. לא דווח על נפגעים או על זנק.

אמש תגבר צה"ל את כוחותיו באזור והזהיר את החקלאים שלא להתקרב לגדר מחשש לירי צלפים של חמאס. מנגד, צה"ל הצליח לפגוע בחוליית צלפים של חמאס שפעלה בשבועות האחרונים כנגד אזרחים ישראלים.

ביקור נתניהו בגבול הרצועה, אמש (וידאו: איתי בית-און, לע"מ. סאונד: ניר שרף, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל גדי אייזנקוט ביקרו אתמול בגבול הרצועה. "אנחנו מנהלים את המאבק על ביטחון ישראל בכמה חזיתות. קודם כל, בשמירה על השקט בהר הבית. שנית, ביהודה ושומרון, ושלישית, בעזה. כל גזרה כזאת יכולה להתלקח ולהבעיר את הגזרות האחרות" אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף, "אני מתרשם שהמצב כאן הוא בשליטה. בכל הגזרות הללו אנחנו מנהלים את המדיניות להרגעת השטח בפעולה נגד המפגעים ונגד כוחות הטרור, בצורה אחראית ומדודה, עם כוח, עם הרבה מאוד כוח כשצריך. אני חושב שפה הובהר לחמאס שאנחנו רואים בו אחראי למה שקורה ברצועה ומן הרצועה, שאנחנו לא נאפשר פריצה של גבולותינו או התקפה על שטחנו ואנשינו. אני מתרשם שהמסר הזה נקלט היטב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר