ערבי מגרש יהודי

אחמד טיבי סילק את זאב אלקין מבימת הכנסת: "אני הריבון כאן"

ח"כ זאב אלקין האשים את אחמד טיבי והח"כים הערבים בגל הטרור וברצח יהודים, וטיבי, שניהל את הדיון, החליט לסלק את אלקין מדוכן הנאומים. "אני כעת הריבון כאן" אמר טיבי. צפו בווידאו (פוליטי)

(צילום: אוהד צויגנברג, הדס פרוש / פלאש 90, וידאו: ערוץ הכנסת)

תקרית לא שגרתית אירעה היום (רביעי) במהלך דיון במליאת הכנסת: ח"כ אחמד טיבי, סגן יו"ר הכנסת שניהל באותה השעה את הישיבה, סילק מדוכן הנואמים את ח"כ זאב אלקין (הליכוד) לאחר שזה האשים אותו ואת חבריו לרשימה הערבית המשותפת בגל פיגועים.

"כדאי גם להבין למה יצא אותו גל טרור" אמר אלקין בנאומו שעורר את זעם טיבי, "לצערי לך היו"ר ולחלק מחבריך יש אחריות כבדה על הדם שנשפך ברחובות ישראל. אתה ואנשים כמוך שמפיצים שקרים בידיעה מוחלטת על מה שישראל עושה בהר הבית, אתם אחראים לדם שנשפך - גם של ערבים וגם של יהודים". אלקין המשיך: "אתה באופן אישי צריך לא לישון בלילה ולחשוב על כך מי שנהרג".

טיבי רתח מזעם: "נאמרים כאן דברים חסרי תקדים, אני מבקש ממך לחזור בך, אם לא תחזור בך אני מוריד אותך מהדוכן". לאחר שאלקין סירב לחזור בו מדבריו, טיבי הורה להוריד אותו מהדוכן: "אתה מסית נגדי, זו הסתה חסרת אחריות, עשית מעשה נקלה, זו הסתה נגד יו"ר הישיבה". טיבי הוסיף כי "אני פה הריבון עכשיו" וחזר וביקש להרחיק את אלקין מהדוכן, האחרון הגיב: "תשכח מהעובדה שתהיה הריבון פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר