רצח היהודי בירושלים

יו"ר זק"א יהודה משי זהב מותח ביקורת: "לא היה צריך לירות"

יו"ר זק"א יהודה משי זהב מותח ביקורת על התנהלות כוחות הביטחון בזירה בה נרצח אמש המאבטח החרדי ברחוב ירמיהו בירושלים, וטוען כי היה ניתן לנטרלו ולא היו צריכים לירות בו (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משי זהב בזירה, אמש (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר זק"א יהודה משי זהב מותח ביקורת על התנהלות כוחות הביטחון בזירה בה נרצח אמש (רביעי) המאבטח החרדי ברחוב ירמיהו בירושלים, וטוען כי היה ניתן לנטרלו ללא הריגתו.

מי זהב מסביר בשיחה עם "כיכר השבת" את השתלשלות האירוע ואומר כי "מה שאני מבין הוא שהבחור ירד מהאוטובוס ונתקל בשני חיילים וכל אחד רצה לזהות את השני. לבחור לא היה נשק. אני מניח שהתפתח נושא של אגו וכבוד וכאן החלה קטטה במשך כמה דקות שכלל עימות פיזי ומילולי. אני לא יודע האם הוא צעק דאעש".

"נהג האוטובוס ניסה לנטרלו באמצעות שוקר חשמלי ואז הגיע מאבטח שלא שמע את הרקע לסיפור וירה בו ראשון וכנראה שאחר כך אחרים ירו בו", מספר משי זהב.

משי זהב מותח כאמור ביקורת נוקבת נגד אנשי הביטחון והמאבטח ואומר כי ניתן היה למנוע את מותו. "מה שבטוח מדובר בטעות על טעות, בטוח שלא היה לו סכין, היו מספיק אנשים וניתן היה להשתלט עליו פיזית ובוודאי שלא היה צריך לירות בו בפלג גופו העליון".

"הוא לא החזיק משהו מאיים ביד, והיו שם לא מעט אנשים שיכלו לנטרלו פיזית. עדיין היו ארבעה אנשים עם נשק מולו וגם אם הוא צעק דאעש לא היה צריך לירות בו", הוסיף.

יו"ר זק"א אומר כי בשל האירוע הזה ואירועים אחרים בהם היה טעות בזיהוי, האזרחים צריכים להיות ערניים: "מדובר במצב מאוד לחוץ של כולם. צריך להבין שצריכים להיות ערניים ואזרחים צריכים להבין שאם חושדים בהם שיצעקו אני יהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר