צפו בתיעוד

מאות בהלווית הרב יחיאל רוטמן הי"ד; "נלחם והציל מתפללים"

מאות בני אדם הגיעו להלוויתו של הרב יחיאל רוטמן, שנפצע לפני שנה קשה מאוד בטבח בהר נוף והלך לעולמו בשבת. בתו ספדה: "אבא נלחם במחבלים והציל מתפללים אחרים" (חדשות, בארץ)

(צילום: זוהר רווס)

מאות בני אדם מלווים למנוחות הלילה (מוצ"ש) את הרב יחיאל רוטמן הי"ד, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע בבית הכנסת "בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים והלך לעולמו במהלך השבת האחרונה לאחר שנה בה הוגדר בקומה. הוא ייטמן בהר המנוחות בגבעת שאול בעיר.

"אי אפשר לשכוח מה שראו עינינו" אמר רב בית הכנסת בהספד שנשא בהלוויתו של הרב רוטמן הי"ד. "שוב עלה המוות בחלוננו. משמים אומרים לנו 'זכור ואל תשכח' את אשר עשה לך ישמעאל. באו בני עוולה, טבחו וירו. מספר האלמנות עלה לחמש, 35 יתומים''.

"כמעט שנה לא היה לנו אבא - אבל לא היינו יתומים" ספד אחד מבניו של המנוח. "המוות מסתובב בחוץ ושיחק בנו כמעט שנה. כעת הוא ניצח. אבא, אתה בשמיים, תתפלל שהמצב הזה ייגמר ושכולנו נוכל לעמוד על הרגליים ולהמשיך בחיים".

"אבא הלך" כתבה בפייסבוק יפה רוטמן, בתו של יחיאל הי"ד. "לפני כשנה נפגע בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף . היה במצב קומה עד אתמול. הוא נרצח על ידי חיות חסרות אנושיות. נלחם בהם והציל מתפללים אחרים. יהי זכרו ברוך". היא ביקשה מהציבור להשתתף בהלוויה ו"לחלוק כבוד אחרון עם האדם הכי הכי שיש".

תיעוד מההלוויה. צילום: זוהר רווס

(צילום: זוהר רווס)
(צילום: זוהר רווס)
(צילום: זוהר רווס)
(צילום: זוהר רווס)
(צילום: זוהר רווס)
(צילום: זוהר רווס)

הרב רוטמן, מחשובי האברכים בירושלים, אב לעשרה ילדים וסב לשני נכדים. נפצע באורח קשה מדקירות הסכין של אחד המחבלים ואושפז בבית החולים כשהרופאים נאבקו על חייו. לאחר ששוחרר מבית החולים, הוא שהה בבית לוינשטין שברעננה, ובמוצאי יום הכיפורים האחרון הועבר לבית החולים "שערי צדק" בעקבות דלקת ריאות בה חלה.

בעולם התורה והיכלי הישיבות נישאו במהלך השנה תפילות נרגשות לרפואתו ובני משפחתו שהו לצד מיטתו כשהם מחכים ומייחלים לנס שיחלים. בשבועות האחרונים הידרדר מצבו עוד יותר, והרופאים הביעו פסימיות באשר לסיכויי הישרדותו.

שכניו מספרים על אדם מיוחד, "תלמיד חכם מאיר פנים שהיה אב גאה לבני משפחתו. הוא היה לומד עם הילדים בכל שבת מתוך ריתחא דאורייתא. באותו יום של הפיגוע הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית אולם המחבל נתקל בו והנחית עליו את סכין הקצבים".

תמונות נוספות מהלוויה. צילום: זוהר רווס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר