ב-15:00 בתל אביב: הלווית שמחה חודדטוב שנהרג בטעות

הלוויתו של החרדי שנחדש כמחבל ונורה למוות בירושלים שמחה חודדטוב, תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין ירקון בתל אביב, לאחר שבני משפחתו הגיעו ארצה מחו"ל (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

הלווייתו של שמחה חודדטוב, המאבטח החרדי שנחשד כמחבל ונורה למוות, תתקיים היום (ראשון) בשעה 15:00 מבית העלמין ירקון בתל אביב.

עשרות בני אדם צפויים ללוותו בדרכו האחרונה, בהלוויה שבה צפויים להשתתף רבני ישיבת "דבר ירושלים" בה למד ואישי ציבור.

הלווייתו מתקיימת רק היום, משום שבני משפחתו הקרובה, מתגוררים בחו"ל והיו צריכים להגיע ארצה.

בדיון בבית המשפט על נתיחת הגופה שנערך ביום שישי, דרשה המשטרה לאפשר את הנתיחה, בכדי לבדוק איזה כדור הרג את חודדטוב, ולהשתמש בממצאים כבסיס לחקירה כנגד המעורבים באירוע.

בארגון זק"א התנגדו לנתיחה והסכימו לנתיחה מקומית ובמחלקה המשפטית נאבקו מול המשטרה בנושא וטענו בדיון בבית המשפט כי סיבת המוות ידועה לכל והיא הירי שביצעו החיילים ממערך האבטחה.

חודדטוב עלה לישראל מדגסטן ולמד בישיבת "דבר ירושלים" בשכונת הר נוף שבירושלים. הוא שירת בצה"ל במסגרת הגדוד החרדי נצח יהודה, ולאחר שחרורו שימש כמאבטח של גן ילדים.

ביום רביעי הגיע לירושלים ועל פי ממצאי התחקיר שערכה המשטרה, הוא חשד בשני חיילים שהם חמושים, ביקש מהם להזדהות ומשלא הסכימו החל עימות ביניהם, במהלכו גם קרא, לדברי המשטרה, "אני דאעש", מאבטח שהיה בסמוך רץ לעברו וירה בו, ולאחר מכן ירה בו גם אחד החיילים והוא נהרג במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר