תיעוד: שמחה חודדטוב ז"ל הובא למנוחות

למרות מזג האוויר הסוער, עשרות בני אדם ליוו היום למנוחות את שמחה חודדטוב ז"ל, שנהרג בכניסה לירושלים לאחר שנחשד כמחבל. משפחתו: "אף גורם רשמי לא הגיע אלינו". תיעוד (בארץ)

שמחה חודדטוב (וידאו: ג'ורג' גינסברג - ynet)

למרות מזג האוויר הסוער, עשרות בני אדם, בעיקר מכרים קרובים ובני משפחה, הגיעו היום (ראשון) ללוות למנוחות את שמחה חודדטוב ז"ל, מאבטח יהודי שנהרג בכניסה לירושלים על ידי חיילים לאחר שנחשד כמחבל.

בני משפחתו מתחו ביקורת חריפה כנגד הגופים הרשמיים במדינה. "אחי עלה לארץ מטעמים ציוניים כדי לשרת את המדינה, הוא הרגיש שזו החובה שלו, למרות שהיו לו קשיים", אמרה אחותו, קרינה פשייב, "אי-אפשר לתאר במילים את מה שעובר עלינו. אנחנו מרגישים זלזול מכך שאף גורם משירותי הרווחה ומהמדינה לא הגיע אלינו, מלבד ראש עיריית פתח תקווה".

הלווייתו של שמחה חודדטוב ז"ל, היום (צילום: ג'ורג' גינסברג - ynet)

למרות הדיבורים בתחילה על כך שהוא היה מעורער בנפשו, לדברי אחותו, "הוא היה נורמטיבי, ספורטאי מצטיין, ציוני מאוד שרצה לשרת את עמו ומצא את מותו בטרגדיה".

עו"ד מרדכי ציבין, שמייצג את המשפחה, אמר: "מדובר באירוע טרגי שנובע מאווירת פחד שבה אנשים מאבדים את ההיגיון והלב משתלט להם על המוח. זה לא הזמן למתוח ביקורת על מישהו, אנחנו מחכים לדו"ח המשטרה ולפי זה נגיב. לפי מה שאנחנו יודעים ולפי כל הנסיבות מדובר ברשלנות והמדינה אחראית לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר