איילת שקד ביקרה בבית הכנסת בגבעת זאב: "ננסה למצא פתרון"

שרת המשפטים איילת שקד ביקרה בבית הכנסת איילת השחר בגבעת זאב, המיועד להריסה ואמרה כי הבית היהודי תנסה ככל יכולתה למצא פתרון. הוסיפה, כי תיפגש עם שר הביטחון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משרד המשפטים)

המאבק למניעת הריסת בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב נמשך. אמש הגיע למקום גם שרת המשפטים איילת שקד לפגישה עם גבאיי בית הכנסת וראש המועצה יוסי אברהמי.

במהלך הישיבה הציג ראש המועצה את האבסורד שבהריסת בית הכנסת, ואת הקשיים אליהם נקלע היישוב בעקבות הקפאת הבנייה ביישוב וביקש משרת המשפטים להפעיל לחץ על מנת לקדם את הבנייה ביישוב.

שרת המשפטים אמרה כי "גבעת זאת היא יישוב המונה כ-17,000 תושבים. במהלך הביקור פגשתי אנשים נפלאים אשר מבקשים לקדם את הישוב ולהביא לשגשוגו ופריחתו".

היא הוסיפה כי "מפלגת הבית היהודי תעשה כל שביכולתה למצוא פתרון לבית הכנסת ותפעל לקידום הבנייה בגבעת זאב". בנוסף צפויה שקד להיפגש בנושא עם שר הביטחון משה בוגי יעלון.

בשבוע שעבר החליט בית המשפט העליון לדחות בשבועיים את הריסת בית הכנסת. ההחלטה התקבלה בעקבות הבעיות הביטחוניות ברחבי ירושלים שמצריכים את כוחות הביטחון לעסוק בפעילות ביטחונית ובשל כך "אין להם זמן לאבטח את הריסת בית הכנסת", כפי שהסביר גורם המעורב בפרטים.

ראש מועצת גבעת זאב, יוסי אברהמי, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי בזמן שנותר "נפעיל את כל הכלים בממשלה ובראשם בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון. אנחנו דורשים שראש הממשלה יבקש מהפרקליטות שלעת הזאת תמצאו סיבה לדחות את ההריסה ולאטום את המקום. לצערי עד כה הוא לא עשה זאת".

"אני מפעיל עליו לחץ", אמר ראש המועצה והוסיף כי "מבחינתו אין בעיה שיאטמו את בית הכנסת, העיקר שלא יהרסו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר