כתב אישום: שיבחו את רצח איתם ונעמה הנקין הי"ד

הפרקליטות הגישה לביהמ"ש המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שני ערבים תושבי מזרח העיר, ששיבחו את רצח איתם ונעמה הנקין הי"ד בפיגוע ירי. השניים מואשמים גם בתמיכה בארגון טרור (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איתם ונעמה הי"ד עם הילדים (צילום: באדיבות יונתן ברשי)

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד שני ערבים תושבי מזרח העיר, ששיבחו את רצח איתם ונעמה הנקין הי"ד בפיגוע ירי סמוך לאיתמר.

השניים, עומר חלוואני (18) ומחמוד עבד אל־לטיף (23) הואשמו בכך שפרסמו קריאות בפייסבוק לבצע מעשה אלימות או טרור נגד יהודים. במקביל הם פרסמו דברי תמיכה, אהדה ועידוד למעשה טרור. השניים מואשמים בנוסף גם בתמיכה בארגון טרור.

על פי כתב האישום, באחד הפרסומים בפייסבוק העלה חלוואני את תמונתה של נעמה הנקין הי"ד ועליה נכתב כי "מי ששמח שירשום אללה אכבר", במסוך לכך כתב עוד הנאשם "זאת שקיללה את הנביא, קללה על אביך, נבלה, באלומים התפטרנו ממך".

מאל-טיף מואשם כי באופן שיטתי פרסם בפייסבוק קריאות למעשי אלימות וטרור נגד כוחות הביטחון ואזרחים. כך לדוגמה, בסמוך לטבח שהתרחש בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים, העלה הנאשם תמונה של גופת אחד הנרצחים מכוסה בטלית ומתחת כתב "דם=דם!! להרוג אותם. מוות למתנחלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר