מסר מיוחד

הרב ברלנד "אומות העולם מדרבנים את הערבים; רק קריאת שמע תציל אותנו"

מנהיג קהילת "שובו בנים", הגאון רבי אליעזר ברלנד, שיגר ממקום שהותו בדרום אפריקה, מסר מיוחד לחסידיו בעקבות המצב הביטחוני והורה לכל אחד למצוא מאה יהודים שיקראו קריאת שמע (חדשות)

(צילום: שובו בנים אינטרנשיונל, באדיבות נחמן שיטרית)

בסוף השבוע האחרון, שיגר מנהיג קהילת "שובו בנים", הגאון רבי אליעזר ברלנד, ממקום שהותו בדרום אפריקה, מסר מיוחד לחסידיו בעקבות המצב הביטחוני השורר בארץ.

בתחילה נראה הרב שר את פיוט "אגדלך", ולאחר מכן הוא אומר: "קריאת שמע, על קריאת שמע תלוי כל העולם, רק קריאת שמע תציל את עם ישראל".

"כל יום נהרגים יהודים, עלה המוות בחלונינו, צרו צעדנו מלכת ברחובותינו, אי אפשר לצאת לרחובות, המוות עולה בחלונות, רק עצה אחת תציל את עם ישראל, זה הקריאת שמע", אומר הרב ברלנד.

הרב ברלנד מוסיף ואומר כי "כל יהודי חייב למצוא עוד מאה יהודים שיתחייבו להגיד קריאת שמע בבוקר, קריאת שמע בערב, קריאת שמע על המיטה. זה רק עניין של שתי דקות-שלוש דקות וזה יציל את עם ישראל".

לדברי הרב ברלנד: "רק זה יפסיק את האינתיפאדה הנוראה הזו שהתרחשה עלינו בעוונותינו הרבים, שעכשיו אנחנו לא יכולים לצאת ברחובות, צרו צעדינו מלכת ברחובותינו ... דם ישראל נשפך כמים בחוצות".

"כל אומות העולם צופים ושמחים, מדרבנים את הערבים לחסל את עם ישראל, כולם אומרים שהיטלר לא עשה את העבודה בכלל רק הערבים ואובמה יעשו את העבודה היום, אובמה מעודד את כולם והערבים מקבלים כוח מאובמה ומכולם, מוסלמי, הוא מעודד את כל הערבים לחסל את עם ישראל, את איראן וכולם", מאשים הרב ברלנד.

לסיום אומר הרב ברלנד כי "מה שיציל אותנו עכשיו זה רק קריאת שמע על המיטה, וקריאת שמע בשחרית וקריאת שמע בערבית, שלושה קריאת שמע אלה יצילו את עם ישראל".

בשבוע שעבר יצא הרב ברלנד מיוהנסבורג יחד עם נהגו האישי כאשר אף אחד לא יודע היכן הם שוהים בימים אלו. ביוהנסבורג ממתינים כמאה חסידים של הרב בציפייה לדעת את מקום שהותו החדש של הרב.

האזינו: הרב ברלנד מסביר מה צריך לכוון ב"השם אחד"

לפני מספר חודשי, שלח הרב ברלנד מסר דומה ואמר כי "אם אדם יתפלל בזמן בבוקר מוקדם, ילך למקווה, ימתיק את כל הדינים שבעולם, זה הרגע הממתיקים את כל הדינים שבעולם, עכשיו זה הרגע להמתיק כל דין".

"כל החמאס, כל האל קאעידה, כל הדאעש, זה שדים ורוחות, צריך לכוון ב"השם א-ח-ד". א' זה אל קאעידה, ח' זה חמאס, ד' זה דאעש, כל העבודה של האדם זה לכוון ב'השם אחד' אם אדם יכוון ב"השם אחד" אז הוא יכרית את כל האל קאעידה, כל חמאסניקים, את כל הדאעשים שעורפים ראשים חוטפים ילדים ותינוקות, וכל העולם מוחא להם כף, כל העולם מדרבן אותם, כל האינתיפאדה הזאת זה בעידוד של כל העולם, כל העולם מדרבנים את האינתיפאדה הזאת, כל המדינות, כולם כבר מצטערים שהיטלר לא גמרתם את העבודה, היטלר לא עשה שום דבר, נשארו 15 מיליון, הוא לא עשה כלום, וכולם בייאוש, כולם מקללים את היטלר למה לא גמרת את העבודה, עכשיו כולם סומכים על הישמעאלים, וַיֵּלֶךְ עֵשָׂו וַיִּקַּח אֶת מַחֲלַת בַּת יִשְׁמָעֵאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר