אישום נגד המחבל

הכין חתן וכלה במספרה בכפר קאסם, בא לפתח תקווה וביצע פיגוע דקירה

מחקירת השב"כ וימ"ר מרכז עולה כי המחבל תאמר ורידאת, בן 25 מדהריה, פתח מספרה כפר קאסם, לאחר שסיים להכין חתן וכלה, יצא לפתח תקווה שם ביצע את פיגוע הדקירה ליד הקניון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
המחבל בפתח תקווה, לאחר שנוטרל (צילום: משה משה, קבוצת "מדברים תקשורת")

המשטרה צפויה להגיש הצהרת תובע נגד המחבל תאמר ורידאת, בן 25 מדהריה, שביצע את פיגוע הדקירה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה לפני כשלושה שבועות, פיגוע בו נפצע אבי לנדאו - חסיד חב"ד, באורח בינוני.

מחקירת שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עולה כי ורידאת שהה בכפר קאסם באופן לא חוקי ופתח שם מספרה.

ביום הפיגוע הוא סיים להכין חתן וכלה לקראת חתונתם ואז עלה לאוטובוס לעבר העיר פתח תקווה וביצע את פיגוע הדקירה. מיד לאחר הדקירה החלו אזרחים לנטרל את המחבל ובמקביל הוזעקו לזירה שוטרי תחנת פתח תקווה ועצרו את המחבל.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז- מחלק פשיעה בפיקודה של רב-פקד ענת קצב ובשיתוף שירות הבטחון הכללי.

כאמור, מחקירתו של המחבל עלה כי בתום יום העבודה עלה על קו אוטובוס לפתח תקווה ומשירד ממנו זיהה אדם יהודי והחל לדקור אותו. בחיפוש שנערך במספרה אותרו מכתבים עבור משפחתו בהם הודיע על כוונתו לבצע פיגוע ולהיות שאהיד.

מפקד מחוז מרכז, ניצב מוטי כהן אמר בהתייחסו לאירוע כי "יש לשבח את עירנותם ותושייתם של האזרחים כמו גם את עבודתם המסורה של חוקרי וקציני ימ"ר מרכז ושירותי הבטחון. אני קורא להמשיך ולהעזר במשטרה ובמוקד 100 בכל עניין, ובימים אלו בפרט בכל דבר המעורר חשד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר