גל הטרור

פיגוע בגוש עציון: חייל נפצע באורח בינוני, שני מחבלים חוסלו

שני מחבלים ערבים דקרו הערב חייל צה"ל בצומת גוש עציון. החייל הובהל לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. שני המחבלים חוסלו במקום על ידי חייל נוסף שהיה במקום (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בחשוון תשע"ו | 27.10.15
שני המחבלים שחוסלו בגוש עציון, הערב (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

סמוך לשעה 18:30 (שלישי) התקבל דיווח על שני מחבלים ערבים שדקרו חייל צה"ל בצומת גוש עציון. החייל נפצע באורח בינוני. שני המחבלים חוסלו במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים שערי צדק בבירה. כוחות ביטחון גדולים הוקפצו לזירת הפיגוע.

זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

מחקירה ראשונית של האירוע עולה שני חיילים מגדוד שמשון, שהיו במשימת אבטחה בצומת, זיהו שני פלסטינים חשודים. החיילים ביקשו מהם להזדהות, כאשר אחד החשודים שלף סכין ודקר את אחד החיילים. הלוחם השני פתח באש וחיסל את שני המחבלים.

דוידי פרל: "מחזק את החיילים. אנחנו לא נוותר" (מועצת גוש עציון)

חובש בכיר במד"א, ג'אבר עזאת, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא התהלך וטופל על ידי כוח רפואה של צה"ל במקום. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ותוך כדי פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני ויציב עם פציעה בפנים".

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, הגיע למקום הפיגוע בצומת הגוש וחיזק את החיילים על התגובה המהירה וחיסול שני המחבלים. "אנחנו בצומת הגוש באירוע נוסף, דקירה של חייל וגבורה של חייל שני שהורג את שני המחבלים" אמר פרל. "אין לי אלא לחזק את החיילים שימשיכו להילחם בטרור. אנחנו נמשיך לחיות פה, לא נוותר. כאן בצומת הגוש, נמשיך לנסוע, נשמור על שגרה ונילחם בטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר