שבועיים אחרי

בן ה-13 שנדקר בפסגת זאב ונפצע אנוש שוחרר מבית החולים

חסדי שמים: הנער בן ה-13 שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה בפסגת זאב לפני כשבועיים, שוחרר היום מבית החולים כשמצבו טוב. רופאו הערבי: "הוא הגיע במצב של מוות קליני" (חדשות, בארץ)

זירת הפיגוע, לפני כשבועיים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשורות טובות: הנער בן ה-13 שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדקירה בפסגת זאב לפני כשבועיים וטופל ממושכות ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית בבית החולים הדסה הר הצופים, שוחרר היום (שלישי) בחסדי שמים גדולים מבית החולים כשהוא במצב טוב.

פרופ' אחמד עיד מעדכן (דוברות הדסה הר הצופים)

בבית החולים ציינו כי שחרורו מתווסף לשחרורו של הפצוע בן ה-21 מאותו אירוע, אשר נפרד מהצוות הרפואי בתחילת השבוע ושוחרר לביתו. לבקשת המשפחות, השחרורים בוצעו ללא סיקור תקשורתי.

לפני כשבוע דיווח בית החולים כי הנער שב לנשום בכוחות עצמו. כזכור, הנער נדקר על ידי שני מחבלים ערבים בגילאים 13 ו-15, כאשר נסע על אופניו בשכונת פסגת זאב.

מפגינים סמוך למקום הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פרופ' אחמד עיד, מנהל המחלקה הכירורגית בהדסה הר הצופים ומי שעמד בראש צוות המנתחים הרב תחומי שהציל את חייו של הנער בניתוח ממושך, סיפר היום: "הנער הגיע לפני כ-14 יום לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא במצב של מוות קליני, ללא לחץ דם ודופק איטי".

כך בוצע הפיגוע (חטיבת דובר המשטרה)

"עשינו פעולות החייאה בחדר המיון, ראינו שיש לו פצע דקירה בכתף הימני, הכנסנו לפצע חתיכת בד ועשינו אטימה של הדימום, ועל ידי כך הפסקנו את הדימום. זה היה קרע בעורק מבית החזה אל היד הימנית, והכנסנו אותו לחדר ניתוח. זיהינו את הקרע, חסמנו את הדימום, ותיקנו את הפצע. השגנו דופק טוב. הוא היה בטיפול נמרץ בעקבות בעיות בריאות".

"הילד חזר לאחר מכן להכרה מלאה, חזר לתקשר, לדבר עם הסביבה, להבין מה שקרה לו. לאחר מכן הוא הועבר למחלקה, והיום הוא שוחרר לביתו במצב יציב, טוב, ואין סכנה לחייו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר