צפו בווידאו

חברת החשמל מתנצלת: "היה מיני טורנדו"

לאחר הביקורת המוצדקת נגד חברת החשמל בנוגע להשארתם של עשרות אלפי תושבים ללא חשמל, בחברה שלחו הודעות התנצלות מלוות בסרטון: "זה היה מיני טורנדו". צפו בווידאו (חדשות, בארץ)

לאחר הביקורת המוצדקת כנגד חברת החשמל בעקבות השארתם בחושך וללא חשמל של עשרות אלפי בני אדם, בחברה שיגרו היום מסרוני התנצלות לתושבים שסבלו.

במסרונים נכתב: "לקוח יקר, ביום א' פקד אותנו מזג אוויר חריג ונדיר ביותר שגרם לנזקים קשים לרשת ולתקלות בהיקף נרחב מאוד באספקת החשמל ללקוחות. חברת החשמל פועלת במתכונת חירום ועושה ככל הנדרש להשיב את אספקת החשמל ללקוחותיה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ועוגמת הנפש. בכבוד רב, חברת החשמל".

אל ההודעה צורף לינק לסרטון וידאו בו נראה סמנכ"ל הרגולציה של החברה, אורן הלמן, מתנצל בפני הלקוחות. "לקוחות חברת החשמל שלום. אתם סובלים מניתוקי חשמל בימים האחרונים ואתם כועסים, ובצדק" אומר הלמן בסרטון.

"אנחנו מבקשים קודם כל להתנצל בפניכם. עברנו אירוע מאוד קשה מבחינת מזג אוויר, מיני טורנדו שגרם לקריעה של כ-350 קווי מתח גבוה והביא להפסקות חשמל נרחבות באזורים שלכם. אנחנו עובדים בצוותים מלאים בכדי להחזיר את החשמל למי שעדיין מנותק מחשמל, ואני מבטיח שעד שלא יחזור החשמל לאחרון הלקוחות, העובדים שלנו לא יעזבו את השטח. אני רוצה להתנצל ולהגיד לכם שמבחינתו כל לקוח הוא מאה אחוז. סליחה ותודה".

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

6
יפה מאוד
אריאל2014@@@@@@
5
צריך לפתוח חברה מתחרה ואז נראה את ה"מיני טורנדו" וגם אז פתאום נראה את ירידת המחירים הדרסטית שתהיה
מיכל
4
יפה כשמתנצלים ככה- הכל עובר תקשורת ושקיפות זה שם המשחק...
טובה
3
לזרוק אוכל יקר
רובי
2
בגללל שהם יחידים המשק הם מרשים לעצמם כמו שהיה עם בזק בעבר שלא היו עונים לפניות שעות עד שנפתחו חברות הגיע הזמן....
יהודי
1
1. אכן צריך חברה מתחרה. בדחיפות. 2. איך המנותקים יכולים לקבל את הודעת ההתנצלות? בחשמל של החברה המתחרה? 3. אני הייתי 26 שעות ללא חשמל. מה עם הנזקים? 4. איך המדינה היתה מתייחסת לזלזול כזה לו היה מתרחש בתוך משרד עובדים בינוני? בתוך בי"ס? בתוך ארגון כל שהוא? היו עורפים ראשים!! אז מה קורה עם חברת
איילה

אולי גם יעניין אותך:

עוד בבארץ: