צפו בווידאו

חברת החשמל מתנצלת בפני האזרחים

לאחר הביקורת המוצדקת נגד חברת החשמל בנוגע להשארתם של עשרות אלפי תושבים ללא חשמל, בחברה שלחו הודעות התנצלות מלוות בסרטון: "זה היה מיני טורנדו". צפו בווידאו (חדשות, בארץ)

(מתוך ערוץ היוטיוב של חברת החשמל)

לאחר הביקורת המוצדקת כנגד חברת החשמל בעקבות השארתם בחושך וללא חשמל של עשרות אלפי בני אדם, בחברה שיגרו היום מסרוני התנצלות לתושבים שסבלו.

במסרונים נכתב: "לקוח יקר, ביום א' פקד אותנו מזג אוויר חריג ונדיר ביותר שגרם לנזקים קשים לרשת ולתקלות בהיקף נרחב מאוד באספקת החשמל ללקוחות. חברת החשמל פועלת במתכונת חירום ועושה ככל הנדרש להשיב את אספקת החשמל ללקוחותיה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ועוגמת הנפש. בכבוד רב, חברת החשמל".

אל ההודעה צורף לינק לסרטון וידאו בו נראה סמנכ"ל הרגולציה של החברה, אורן הלמן, מתנצל בפני הלקוחות. "לקוחות חברת החשמל שלום. אתם סובלים מניתוקי חשמל בימים האחרונים ואתם כועסים, ובצדק" אומר הלמן בסרטון.

"אנחנו מבקשים קודם כל להתנצל בפניכם. עברנו אירוע מאוד קשה מבחינת מזג אוויר, מיני טורנדו שגרם לקריעה של כ-350 קווי מתח גבוה והביא להפסקות חשמל נרחבות באזורים שלכם. אנחנו עובדים בצוותים מלאים בכדי להחזיר את החשמל למי שעדיין מנותק מחשמל, ואני מבטיח שעד שלא יחזור החשמל לאחרון הלקוחות, העובדים שלנו לא יעזבו את השטח. אני רוצה להתנצל ולהגיד לכם שמבחינתו כל לקוח הוא מאה אחוז. סליחה ותודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר