אֵין לָהּ מְנַחֵם

אמו ואחותו של שמחה חודדטוב ז"ל יושבות שבעה לבדן

אמו ואחותו של שמחה חודדטוב ז"ל, שנהרג בשוגג לאחר שזוהה בטעות כמחבל, מתאבלות כמעט לבדן זה היום השני בבית המשפחה ברחוב פינסקר 77 בפתח תקווה. הציבור נקרא לבוא ולנחם (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
שמחה חודדטוב ז"ל (צילום: מתוך ynet)

אמו ואחותו של שמחה חודדטוב ז"ל, אשר נהרג בשוגג בשבוע שעבר לאחר שזוהה בטעות כמחבל, מתאבלות כמעט לבדן זה היום השני בבית המשפחה. השתיים, אשר הגיעו ארצה לפני זמן קצר ואינן דוברות עברית, מתקשות לעכל את הבשורה המרה והשכול הפתאומי. בעמותת "נצח יהודה", אשר הקימה את הגדוד בו שרת שמחה כלוחם, מבקשים מן ציבור להגיע לניחום אבלים בבית המשפחה.

"האם, אשר הגיעה ארצה רק לפני מספר שבועות, והאחות אשר נמצאת בשלבים של קבלת אזרחות, יושבות לבדן בבית כמעט ללא מנחמים", אומר אל"מ (במיל') יונתן ברנסקי, מנכ"ל עמותת "נצח יהודה". "גם הן – בדיוק כמו כולנו – לא מבינות בדיוק מה קרה שם ואיך ולאן ממשיכים מכאן", מוסיף ברנסקי.

"המשפחה נמצאת באבל ובהלם גדול" מספר ברנסקי, "אף אחד לא מבין מה קרה שם בדיוק, אך ברור לכל כי האבידה היא קשה. אנו נעניק למשפחתו של שמחה את כל הסיוע והתמיכה הנדרשים לה. דווקא בעת הזו, בה חוסר הודאות והפחד שוררים בכל פינה, עלינו לחבק את כל אילו אשר איבדו את יקיריהם ולסייע להם, במיוחד כאשר מדובר בעולים חדשים".

חודדטוב, אשר עלה ארצה לפני כעשר שנים, למד בישיבת "דבר ירושלים" בשכונת הר נוף. בהמשך ביקש להתגייס לצה"ל ושרת כלוחם בגדוד "נצח יהודה" של הנח"ל החרדי כחייל בודד. לאחר שחרורו עבד כמאבטח בגן ילדים בעיר. בשבוע שעבר נהרג בשוגג לאחר שזוהה בטעות כמחבל על ידי שני חיילים אשר עסקו במשימת אבטחה בעיר. הלוויתו נערכה ביום ראשון האחרון, במהלכה ליוו אותו בדרכו האחרונה אימו ואחותו, חבריו ומוריו לישיבה וכן חבריו מעת שירותו הצבאי.

ביום ראשון האחרון, מיד לאחר ההלוויה, הקימה המשפחה סוכת אבלים בה היא מתכנסת יחדיו לשבעה, ברחוב פינסקר 77 בפתח תקווה. המשפחה תקום מהשבעה ביום ראשון הקרוב בשעות הבוקר. "עד אז", מסכם ברנסקי, "חשוב להגיע ולנחם אותם במעט בשעתם הקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר