ארבע שנים אחרי

שמחה בחסידות סקווירא: הבחור שהצית 'מורד' ישוחרר מהכלא

בית המשפט ברוקלנד החליט לשחרר את שאול שפיצר, חסיד סקווירא שהצית חסיד אחר בגלל שלא התפלל בבית המדרש של האדמו"ר. הסיבה לשחרור: ביצע הפשע כשהיה מתחת לגיל 18 (ארה"ב)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שאול שפיצר. בקטן: אהרון רוטנברג (צילום מסך מתוך ערוץ news12)

שמחה גדולה בחסידות סקווירא: בית המשפט במחוז רוקלנד קיבל את ערעורו של הבחור שאול שפיצר תושב העיר סקווירא ובן לחסידות, והורה על שחרורו המיידי ממעצר - זאת בשל העובדה שנחשב לעבריין צעיר וביצע את העבירה כשהיה מתחת לגיל 18.

ריקודים בבית האדמו"ר מסקווירא בעקבות ההחלטה

שפיצר הורשע בתקיפה ממדרגה ראשונה לאחר ששרף ופצע באורח קשה את אהרון רוטנברג תושב העיירה שנחשב היה ל'מורד' בשל העובדה שהתפלל בשבתות וחגים במניין נפרד ולא יחד עם האדמו"ר, מנהיגה הרוחני של הקהילה.

רוטנברג שהתפלל בבית אבות בפאתי השיכון החסידי סבל מאיומים והצקות ובל"ג בעומר שנת 2011 החריף המאבק כאשר שפיצר ניסה להצית את ביתו ופצע אותו באורח קשה.

קריאה שהופצה בחצר לקראת הדיון (סריקה)

אמש, לקראת הדיון בעניינו של שפיצר, פרסם בית דין צדק של סקווירא כרוז המיועד אל בני הקהילה בו נכתב: "לאור המשפט של הבחור החשוב שאול יחזקאל בן שרה מרים שיתקיים ביום ג' הננו להודיע בזה כי בהסכמתו של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א יאמרו ביום ג' ספר שלישי לאחר כל מניני שחרית לזכותו של הבחור עם פסוקי תמניא אפי שאול יחזקאל בן שרה מרים לישועה".

ה"אני מאשים" של המוצת אהרון רוטנברג (ארכיון)

"והשי"ת ברוב רחמיו יקבל את תפילותינו ויוציא לאור משפטו ונזכה לגאולה האמיתית והשלימה במהרה", סיימו חברי בית הדין את קריאתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר