תיעוד: המחבלים דוקרים את החייל ומחוסלים

חייל צה"ל נפגע הערב באורח בינוני בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. חייל נוסף שהיה במקום חיסל את שני המחבלים הערבים. כעת, מתפרסם תיעוד האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה. צפו (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה, תמונה ראשית: גרשון אלינסון, פלאש 90)

חייל צה"ל נפגע הערב (שלישי) באורח בינוני בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. חייל נוסף שהיה במקום חיסל את שני המחבלים הערבים. כעת, מתפרסם תיעוד האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה.

בתיעוד ניתן לראות את שני המחבלים הערבים מגיעים אל תחנת האוטובוס במקום ומתנפלים על אחד החיילים. החייל מצליח להדוף את אחד התוקפים, בעוד חברו נראה פותח באש לעבר המחבלים ומחסל אותם במקום.

התיעוד מטושטש מאוד בגלל מזג האוויר הסוער והגשם שירד באותו זמן באזור.

כזכור, סמוך לשעה 18:30 התקבל דיווח על שני מחבלים ערבים שדקרו חייל צה"ל בצומת גוש עציון. החייל נפצע באורח בינוני. שני המחבלים חוסלו במקום. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא הובהל לבית החולים שערי צדק בבירה. כוחות ביטחון גדולים הוקפצו לזירת הפיגוע.

חובש בכיר במד"א, ג'אבר עזאת, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא התהלך וטופל על ידי כוח רפואה של צה"ל במקום. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ותוך כדי פינוי לבית החולים הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני ויציב עם פציעה בפנים".

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, הגיע למקום הפיגוע בצומת הגוש וחיזק את החיילים על התגובה המהירה וחיסול שני המחבלים. "אנחנו בצומת הגוש באירוע נוסף, דקירה של חייל וגבורה של חייל שני שהורג את שני המחבלים" אמר פרל. "אין לי אלא לחזק את החיילים שימשיכו להילחם בטרור. אנחנו נמשיך לחיות פה, לא נוותר. כאן בצומת הגוש, נמשיך לנסוע, נשמור על שגרה ונילחם בטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר