הפוסט נגד ריבלין

חגי עמיר: "זה מעצר פוליטי, אני לא מתחרט על דברי"

לאחר שמעצרו הוארך ביום בעקבות פוסט נגד הנשיא ריבלין החליט ביהמ"ש לשחרר את חגי עמיר למעצר בית. בפתח הדיון אמר עמיר: "אני לא מתחרט זהו מעצר פוליטי". פרקליטו: "אין הסתה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו בחשוון תשע"ו | 28.10.15
חגי עמיר הבוקר בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי - ynet)

חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה, שנעצר בחשד להסתה נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, אמר הבוקר (רביעי) בפתח הדיון בבית המשפט כי המעצר פוליטי ולא ענייני.

"זה מעצר פוליטי, אני לא מצטער על הפוסט שהעליתי", אמר עמיר לכתבי משפט שהגיעו לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב.

חגי עמיר לא מתחרט ועו"ד ארי שמאי מסביר למה זו לא הסתה (צילום: אלי סניור ומוטי קמחי - ynet)

עו"ד ארי שמאי שמייצג את עמיר אמר לפני הדיון: "הוא התפלא שעצרו אותו, למרות שאני לא התפלאתי כי ידעתי שבימים האלו שכולם דרך אגב מדברים על דמוקרטיה אז דווקא פוגעים בדמוקרטיה. אין שם הסתה. אין קריאה למישהו חס ושלום לפגוע בכבוד הנשיא רובי ריבלין. הוא אומר משהו שדרך אגב כל אדם מאמין בו. שום בן אדם איננו בן אל-מוות".

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים, אך בית המשפט האריך את מעצרו ביום אחד בלבד. כעבור שעות ספורות החליט ביהמ"ש לקבל את ערעורו של עמיר והוא שוחרר למעצר בית.

חגי עמיר, אחיו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, עוכב לחקירה בחשד להסתה נגד הנשיא, זאת לאחר שפרסם בפייסבוק פוסט בגנותו של נשיא המדינה. עמיר נעצר בבית הוריו בהרצליה.

בפוסט שפרסם כתב עמיר: "ריבלין הוא פוליטיקאי חנפן. לא הוא קובע אם אחי ישתחרר או לא, רק הקב"ה קובע כפי שהוא קבע שרבין יתפגר למרות שריבלין וחבריו לא ממש הסכימו".

"הוא קבע שריבלין יהיה נשיא, ויגיע הזמן שהוא יקבע שריבלין יחד עם המדינה הציונית צריכים לחלוף מעולם כפי שסדום חלפה בשל הפשעים שהם ביצעו במסגרת החוק נגד בני עמם, והיום הזה כבר לא רחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר