המלחמה על הר הבית

למרות האיסור ח"כ באסל גאטס עלה להר הבית: "הכיבוש ונתניהו לאבדון"

למרות האיסור שהטיל ראש הממשלה נתניהו על עליית ח"כים להר הבית, הצליח ח"כ באסל גאטס לעלות להר. "אני פה כדי לומר לנתניהו שאין לו ריבונות בירושלים וגם לא באל-אקצא" (חדשות)

(צילום ותרגום: מתוך ynet)

הקרב על הר הבית: למרות האיסור שהטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו על עליית ח"כים יהודים וערבים להר הבית, ח"כ באסל גאטס מהרשימה הערבית המשותפת הצליח היום (רביעי), לעלות להר.

בסרטון שפרסם בערבית אומר גאטס: "היום, 28.10 הצלחתי להיכנס לתוך מסגד אלאקצא (הר הבית) משער השבטים למרות החלטת נתניהו למנוע מהח"כים הערבים להיכנס לחרם אלשריף. אני פה כדי לומר לנתניהו שאין לו ריבונות בירושלים וגם לא באלאקצא, ואתה (נתניהו) והכיבוש שלך לא שולטים במקום ולא תמנעו מעמנו לקיים את זכותנו בתפילה ובביקור באלאקצא. הכיבוש ואתה (נתניהו) סופכם לאבדון. והמקום הקדוש הזה ישאר אתר תרבותי ערבי אסלאמי בלבד".

לא ברור כיצד הצליח הח"כ להיכנס להר ולא נעצר בכניסה בידי כוחות המשטרה, כפי שנעצרו כמה מחבריו שניסו לעשות זאת. דובר מחוזר ירושלים מסר: "משטרת ישראל מיישמת את החלטות הממשלה בנוגע לה"ה ועושה הכול על מנת להבטיח שהמבקרים והמתפללים בהר הבית ישמרו על קדושת המקום ויתנהגו באופן מכובד ואחראי במרחב הציבורי הקדוש והרגיש.

"משטרת ירושלים תמשיך לפעול במקצועיות לשמירת הסטאטוס קוו בהר הבית, הסדר הציבורי וביטחון המתפללים והמבקרים בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר