אייכלר מפרגן לליצמן: "אתה השר לפניות הציבור"

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיש את הדו"ח השנתי של נציבת ביטוח בריאות ממלכתי ליו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר וציין כי בלשכתו התקבלו למעלה מ-13 אלף פניות בתוך 5 חודשים (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיש הבוקר (רביעי) את הדו"ח השנתי של נציבת ביטוח בריאות ממלכתי ליו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר. בדיון השתתפו נציגי קופות החולים ומערכות הבריאות.

"אני שמח להגיש דו"ח מפורט על קבילות הציבור בעניני קופות החולים ובתי החולים ליו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר", אמר השר ליצמן, "אני מציע לקבוע נוהל שדו"חות פניות הציבור של כל משרדי הממשלה, יוגשו אחת לשנה בוועדה לפניות הציבור. בטוחני כי זה יחייב את המשרדים לזרז את הטיפול בפניות הציבור".

ליצמן הוסיף ואמר כי "מעת כניסתי לתפקיד לפני כ-5 חודשים טופלו בלשכתי מעל 13 אלף פניות ציבור. זה שיא של כל הזמנים. זה מצביע כמה הנושא חשוב ואקוטי לשירות הציבור".

השר ליצמן הודיע כי מהדו"ח הבא יופיע פרק מיוחד בנושא הרפורמה בבריאות הנפש, בשל חשיבות הנושא וריבוי הפניות בעניין בשל הרפורמה שיצאה לדרך.

שר הבריאות הודיע כי אינו מתערב ב"סל הבריאות" אבל תרופות מצילות חיים שלא ייכנסו לסל, הוא יכלול במסגרת הביטוחים המשלימים בקופות החולים. לבקשת היו"ר הבטיח השר לפתור גם את בעיית הביטוח הסיעודי בעת מעבר החולה מקופה לקופה וציין כי הדבר ייעשה במסגרת הריפורמה בביטוח הסעודי.

יו"ר הועדה ח"כ ישראל אייכלר שיבח את פועלו של השר ליצמן ואמר כי "הציבור מכיר את יעקב ליצמן כשר הבריאות אבל אנחנו יודעים שרוב זמנך אתה השר לעניני פניות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר