מהנדס של אפל המציא ספה שצוחקת לאיקאה בפנים

איקאה, צפו תלמדו: בלי כלי עבודה מסובכים והוראות מתסכלות, חברת הרהיטים "קמפיין", השיקה ספת דגל שלטענתה, אפשר להרכיב תוך פחות מ-3 דקות. בשביל חסרי אמונה שכמונו, צירפה החברה סרטון הדגמה משכנע. צפו (בית, סטייל)

הספה שמרכיבים תוך פחות -3 דקות (צילום מסך מתוך אתר חברת campaign)

אם אי פעם ביליתם שעות על גבי שעות, מכריחים את עצמכם לסיים את הרכבתו המתישה של הכיסא ההוא שהזמנתם אונליין או מדף הספרים מאיקאה, בוודאי תשמחו לשמוע על הסטארטאפ הבא:

השבוע השיקה חברת "קמפיין" ליין של ספות וכורסאות שניתן להרכיב ללא כל כלים ובכמה דקות. הרהיטים מעוצבים ומיוצרים בארה"ב, ומשוגרים במשלוח סטנדרטי באמצעות UPS או FedEx.

החברה נוסדה על ידי בראד סיוול, 28, שעבד באפל קצת יותר משנה ב-2010 כספק הנדסה בסיסית לעיצוב מכשירי iPod ו-iPhone. סמנכ"ל התפעול של "קמפיין", ראול מולינה, 29, עבד אף הוא בקווי העיצוב של אפל. הוא וסיוול נפגשו לראשונה בעת שהועסקו בחברת 'הונדה'.

(צילום מסך מתוך אתר חברת campaign)

הרעיון להקמת החברה עלה כאשר סוול עבר מקליפורניה לבית ספר לעסקים בבוסטון ושם לב לבעייתיות בתעשיית הרהיטים. הוא החליט שחייבת להיות דרך לגרום לרהיטים להישלח ביעילות ובמחיר סבירים תוך הקפדה על איכות המוצר. ב-2012, סוול עזב את בית הספר לעסקים של הרווארד ופתח את חברת "קמפיין".

החברה החלה בפיתוח אב טיפוס, ובאביב של 2014 השיקה רשמית את האתר שלה - המציע רכישות אונליין של רהיטים.

כך זה עובד: רוכשים באתר החברה כורסא (495 $), ספה דו-מושבית (745 $) או יותר (995 $ ומעלה), בוחרים בצבע וממתינים לשליח שמגיע עם זוג קופסאות קומפקטיות וקלות לנשיאה שמכילות, למעשה, את הספה שהזמנתם. תוך 3 דקות אתם מתקינים בעצמכם את הרגליים, הגב והמסגרת והספה עומדת מוכנה לישיבה.

צפו בסרטון ההדגמה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר