בעקבות הטענות נגדו

רבה של אלעד: "פרוש דואג לספרדים, הרינונים נגדו - שגגה"

אחרי מתקפות נגדו בוועדת החינוך של הכנסת ובבית המשפט, ראש עיריית אלעד זוכה לרגע של נחת. רבה הספרדי של העיר טוען: "פרוש עוזר ככל יכולתו לציבור הספרדי בעיר, מטה אוזן קשבת" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו בחשוון תשע"ו | 28.10.15
(צילום: כיכר השבת)

לאחר המתקפה החריפה כנגד ראש עיריית אלעד ישראל פרוש בוועדת החינוך של הכנסת ובבית המשפט על אפליית הציבור הספרדי והפגיעה לכאורה בבנות ממוצא מזרחי שלא התקבלו לסמינר, זוכה פרוש הערב (רביעי) ל'רגע של נחת', כאשר רב העיר הספרדי הרב מרדכי מלכה ורבני השכונות מפרסמים מכתב תמיכה בו.

"הריני בזאת להצהיר כרב העיר הספרדי" כתב הרב מלכא על ראש העיר, כי "אני יודע בוודאות שהוא עוזר ככל יכולתו לכלל המוסדות של הציבור הספרדי בעיר כמו ליתר שאר הציבורים, הוא מטה אוזן קשבת לכל הבקשות והצרכים הנדרשים למוסדות, ואף פעל רבות כדי לפתוח מסגרת תיכון איכותית ומיוחדת לבני האברכים הספרדים".

(סריקה)

באשר לדברים שהוטחו בראש העיר, כתב הרב מלכא כי, "הדברים שנאמרו בטוחני כי הנם שגגה וחוסר ידיעה על המצב האמיתי השורר בעירנו". הוא מוסיף במכתבו קריאה "לחזק את האחדות ושיתוף הפעולה השורר בין כל הציבורים בעיר".

גם רבני הקהילות יצאו בכרוז משלהם בו הם כותבים: "בימים האחרונים מופצים דברי לשון הרע והתבטאויות קשות אודות ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש הי"ו. הדברים נאמרו בטענה כביכול ראש העיר משתף פעולה ומעודד אפליית בנות עדות המזרח".

"דווקא בימים אלה, חשוב לנו לומר ולפרסם כי ברוך ה' זכינו לראש עיר קשוב ואחראי, אשר שם לנגד עיניו תמיד את הדאגה לתלמידי העיר, מכל העדות".

(סריקה)

"במאמצים רבים הצליח להוביל בנייה רבה של מוסדות קבע מרווחים ונוחים. וסייע ביד הנהלות המוסדות רבות לפתיחת שנת הלימודים בצורה תקינה ומועילה לתלמידים. את פעולותיו הוא עושה ביושר ובמתן מענה לכל המגזרים והעדות בעיר, ללא ח"ו אפליה או הדרה של מי מהם".

"אשר על כן באנו לחזק את ידיו לבלתי יירתע מהמלעיזים וימשיך בפעולותיו למען הרבות כבוד שמים ולמען חינוך ילדי ישראל. ויזכה ויראה ברכה מרובה בעמלו אמן" מסיימים הרבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר