תעלומה בירושלים

הפעוטה החרדית התעוררה עם חבלות קשות על פניה

פעוטה חרדית בת שנה ושבעה חודשים התעוררה משעת השינה שלה בגן הילדים עם עין נפוחה וסימני שריטות ודם על פניה. ההורים הזועמים הגישו תלונה. הגן: הילדה גירדה פצע (חדשות, חרדים)

(צילום מסך)

פעוטה חרדית כבת שנה ושבעה חודשים חזרה מגן הילדים ביישוב גבעת זאב, הסמוך לירושלים, כאשר פניה חבולות, עין אחת נפוחה, שריטות ודם על פניה, וכל זאת כאשר כלל לא ברור כיצד זה קרה.

אמה של הפעוטה פרסמה ברשתות החברתיות תמונות של הילדה ועוררה סערה. לדבריה, הגננות השכיבו את הילדה לישון בשעת שינה ולאחר מכן היא התעוררה בבכי. כאשר אחת המטפלות בדקה את הילדה היא גילתה כי עין אחת שלה נפוחה מאוד וכי כל הצד הימני של פניה עם שריטות ודם רב.

לדברי האם, הילדה כעת מתאוששת, אך עדיין לא ברור כיצד היא נפצעה. לדברי הרופאים מדובר בחבלה, אך כאמור, עדיין לא ברור כיצד זה קרה.

בגן הילדים לא הוצבו מצלמות, והתעלומה המסתורית רק הולכת וגוברת. לדברי האם, הגננת אמרה לה כי ייתכן שהיא ננשכה על ידי בעל חיים כלשהו או על ידי חולדה.

מהרדת המפעילה את גן הילדים נמסר: "מבדיקה ראשונית ומחוות דעת שהתקבלה עולה כי הילדה הגיעה בבוקר לגן עם דלקת עיניים ברמה נמוכה וככל הנראה מדובר בהחרפה של הדלקת. כמו כן, ייתכן שמדובר באלרגיה שהתפשטה והשריטות נובעות מגירוד הילדה. חשוב להדגיש כי לדעת גורמי המקצוע נשללת פעולה רשלנית או אלימה באופן מוחלט.

"מנכ"ל הרשת הקים צוות בדיקה בראשות המפקחת הארצית וגורמי מקצוע נוספים. המנכ"ל שוחח הבוקר עם ההורים, ולדבריהם התופעות בפניה של הילדה כמעט חלפו. עם סיום הבדיקה הרשת תיידע את כלל הגורמים בתוצאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר