חשד: סוחר חרדי גנב ספרי תורה מבתי כנסת בטבריה

המשטרה עצרה שני חשודים כבני 40 תושבי טבריה בחשד שנהגו לגנוב ספרי תורה מבתי כנסת, אותם מכרו לסוחר חרדי מירושלים שמכר אותם. הסוחר יובא הבוקר להארכת מעצרו (חדשות משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן - פלאש90)

חקירה סמויה של המשטרה הפלילה חרדי בשנות ה-40 לחייו, שעל פי החשד גנב עם חשוד נוסף ספרי תורה מבתי כנסת.

על פי החשד, שני חשודים תושבי טבריה כבני 40, נהגו לגנוב ספרי תורה מבתי כנסת בעיר, הם מכרו אותם לסוחר חרדי תושב ירושלים, שעסק במכירתם מחדש.

החשודים נעצרו אמש על ידי שוטרי יחידה המרכזית צפון. מעצרם של השניים הוארך עד למחר. החשוד השלישי נעצר בשעות הערב והמשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו.

זו אינה הפעם הראשונה שבה חושפת המשטרה גניבת ספרי תורה באזור הצפון והגליל. לפני כמה חודשים תושב צפת נעצר בחשד כי גנב ספר תורה מבית החולים זיו בצפת.

האירוע התרחש כאשר מתפללי בית הכנסת הקבועים והחולים המאושפזים בבית החולים שהגיעו להתפלל בבית הכנסת, גילו לתדהמתם כי ספר התורה לא נמצא בארון הקודש.

הם מיהרו לעדכן את הנהלת בית החולים, שהזעיקה את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום אספו ראיות ופתחו בחקירה בניסיון לאתר את החשוד במעשה. עד עתה למרות מעצרו לא ברור כיצד הצליח אותו חשוד לצאת מבית החולים כשספר התורה באמתחתו בזמן שיש מאבטחים בכניסה וביציאה.

מעצרו התאפשר לאחר חקירה מאומצת שהתנהלה על ידי שוטרי תחנת צפת בפיקודו של מפקד התחנה סגן-ניצב יורם אזולאי. הללו ביצעו מספר רב של פעולות בנחישות על מנת להחזיר את ספר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר