מטפלת בבית אבות בבני ברק נעצרה בחשד שהכתה קשישה

מטפלת בבית אבות בבני ברק נעצרה בחשד שהכתה קשישה. המעצר הגיע לאחר שהקשישה התלוננה שלא טוב לה, בנה התקין מצלמה בחדרה ותיעד המעשים. המטפלת: "היא הרביצה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Anna Kaplan - פלאש90)

התעללות בקשישה: במשטרה חושדים כי מטפלת בבית אבות מוכר בבני ברק, הכתה קשישה השוהה במקום.

הפרשה נחשפה לאחר שבתחילת השבוע הגיע אזרח בן 38 לתחנת המשטרה ברמת גן, ובשיחה עם החוקרת רנ"ג מירי ויצמן, טען כי אימו ששוהה בבית אבות בבני ברק התלוננה כמה פעמים על יחס מזלזל מצד בית האבות.

לטענתו, העלה את טענות אימו בפני הנהלת בית האבות אך זכה מהם ליחס מזלזל.

בשל כך החליט לפעול באופן עצמאי כדי לחקר האמת. הבן החליט להתקין מצלמה נסתרת בחדר בו שוהה האם. לאחר זמן מה, הוא בדק את התיעוד ונחרד לגלות כי המטפלת בת ה-32 אוחזת בידה של אימו ובידה השנייה מכה אותה בראשה וסוטרת לה.

המטפלת נעצרה ובחקירתה הראשונית הכחישה את המיוחס לה, אך לאחר שהחוקר רס"מ מוטי מלול הציג בפניה את הסרטונים, טענה שהיא אחזה בידיה של המטופלת מאחר והמטופלת נוהגת להרביץ לה. לשאלה מדוע היא מכה את המטפלת, לא הייתה לה תשובה מספקת.

בשל החשדות והראיות נגדה, תבקש היום המשטרה מבית המשפט להאריך פעם נוספת את מעצרה.

מבית האבות נמסר ל"כיכר השבת": "המטפלת עובדת אצלנו לא הרבה זמן, היא קיבלה את כל ההדרכות על פי הנהלים. אף פעם לא היו תלונות עליה. מדובר בחולה לא פשוטה לטיפול ומבחינת המטפלת קיבלנו חוות דעת מעבודה הקודמת ולא היו תלונות. הבן טען שהאירוע התרחש ב-2 באוקטובר והוא הגיע אחרי כמה שבועות ולהגנתו טען שלא היה לו זמן ולכן זה היה תמוה בעיני. בכל אופן אנחנו פעלנו על פי הנהלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר