פרשת בלוק חוסם

נחשף: כך הופל ארגונו של העבריין דומרני

המשטרה התירה לפרסם את הפרטים מאחרי פרשת הענק "בלוק חוסם", שבמסגרתה הוגשו עשרות כתבי אישום נגד העבריין שלום דומרני וחברי ארגונו, על רצח וניסיונות לרצח במספר מקרים(משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: גדעון מרקוביץ פלאש90)

כך התמוטט ארגון הפשע הגדול בדרום: היום (חמישי) היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש התירה לפרסם את הפרטים מאחורי פרשת "בלוק חוסם", שבמסגרתה הוגשו כתבי אישום נגד 27 חשודים, בהם ראש הארגון שלום דומרני.

בחודש נובמבר אשתקד נרצח העבריין מנשה מאור באשדוד, שני עבריינים נוספים ניצלו מהחיסול ועל פי החשד שלום דומרני ביקש לאיש סודו ללכת "ולהשלים את המשימה". ברגע האחרון התחרט האיש וסיפר את הכל למשטרה במסגרת חתימה על הסכם עד מדינה.

על פי עובדות כתב האישום, הרקע למרבית האישומים בכתבי האישום שהוגשו, נובעים מסכסוכים בין עבריינים שונים על רקע שליטה פלילית בעיר אשדוד. בין היתר, כך עולה מכתבי האישום, בשנה האחרונה התגבשה קואליציה בין קבוצות עבריינים שונות, אשר בגינה ארעו האירועים האלימים באזור.

שלום דומרני מואשם בשותפות למספר ניסיונות רצח, כאשר חלקו בא לידי ביטוי במימון ובמתן אמצעים ומעורבות ממשית בביצוע ניסיונות הרצח הנ"ל. כמו כן, עולה כי מספר עבריינים נוספים, בינהם יוסי אדרי, רמי עזרן, אדי מכלוף, אנדרי וורו, ואחרים, המרצים עונשי מאסר ארוכים, מעורבים גם כן בכתבי האישום שהוגשו, ובכללם בעבירות רצח, חבלה בכוונה מחמירה ועבירות בנשק.

מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב יורם הלוי, אמר: "ידו הארוכה של המחוז הדרומי תגיע בסופו של דבר לכל אחד ואחד מחברי ארגוני הפשע, מראש הארגון ורובד הפשיעה הבכיר שלו ועד אחרון העבריינים. מדובר בהישג אדיר לשלטון החוק במדינה".

מפקד משטרת מרחב לכיש, ניצב משנה אלי כזרי, סיכם: "במשך זמן רב אנחנו מנהלים מאבק עיקש בלחימה בפשיעה החמורה. המטרה הייתה לגלות את האירועים ולסכל אותם טרם ביצועם, וכל זאת על מנת למנוע ככל שניתן פגיעה בחפים מפשע. השקענו משאבים אדירים כדי להעמיד לדין ולבוא חשבון עם מי שאחראים על חיסולים וניסיונות חיסולים שאירעו לאחרונה באזור".

פרקליטיו של דומרני, עורכי הדין ליה פלוס ורועי אטיאס, מסרו: "משטרת ישראל סיגלה לעצמה שיטה ייחודית כלפיי יעדים מרכזיים, שבה היא מאמצת עדי מדינה מפוקפקים המוכנים בעד טובות הנאה להפליל חפים מפשע. בבית המשפט אנו נוכיח כי שיטה זו פוגעת בעקרונות הצדק והחוק ומעוותת את שיטת המשפט, וכך תצא חפותם של מרשינו לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר