כתב אישום נגד 'המחבלת' מעפולה: איום בסכין

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הסטודנטית הערבייה שנחשדה כמחבלת בתחנה המרכזית בעפולה ונורתה, אולם רק באשמת החזקת סכין ואיומים, לאחר שהוברר כי ניסתה להתאבד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שלמה מזרחי ועמית שטרית))

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הסטודנטית ערבייה שנחשדה כמחבלת ונורתה בתחנה המרכזית בעפולה, בגין התחזות למחבלת ואיום בסכין.

מחומר הראיות עולה, כי היא תכננה להגיע לתחנה המרכזית בעפולה, שם נמצאים כוחות ביטחון ולהתחזות למחבלת שבכוונתה לבצע פיגוע דקירה וזאת במטרה שאלו ירו בה ויהרגו אותה.

מחומר החקירה עולה בין היתר כי, בבוקר יום האירוע שלחה הנאשמת מסרונים למקורב אליה עם רמזים על כוונותיה, בנוסף עולה מחומר הראיות כי בסוף רצתה לעשות מעשה גבורה כמו שאהיד לפני מותה .

לצורך כך הצטיידה בסכין ובסמוך לשעה 13:15 ניגשה הנאשמת לקבוצת אנשים ובינהם חיילים, הוציאה את הסכין, הרימה אותו באופן גלוי ובצורה מאיימת וצעקה לעברם: "אתם טרוריסטים".

בשל כך סברו החיילים כי מדובר במחבלת שבאה לבצע פיגוע, כיוונו לעברה את נשקם וצעקו לה מספר רב של פעמים להשליך את הסכין מידיה, אך זאת לא נעתרה והם ירו לפלג גופה התחתון במטרה לנטרלה.

הוריה טוענים גם עתה כי בתם לא בריאה בנפשה ומעולם לא ניסתה לפגוע באיש ומשום כך הם דורשים את שחרורה.

אמש פורסם כי השב"כ הגיע למסקנה שהצעירה רק רצתה להשים קץ על חייה במעשה זה, ולא לבצע פיגוע טרור, ולכן היא לא תואשם באירוע חבלני על רקע לאומני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר