שחרור המצית

קו הנייעס של סקווירא חגג עם שאול שפיצר: "יודו לה' חסדו"

דקות ספורות לפני כניסת השבת שב העבריין הצעיר שאול שפיצר לבית הוריו בסקווירא. "בתפילת מנחה נאמר בשמחה רבה ועצומה את תפילת יודו להשם חסדו" דווח בקו הנייעס של החצר (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שאול שפיצר, עבריין צעיר (צילום: 12news)

למרות הביקורת, בסקווירא קיבלו בשמחה את הצעיר שהצית אדם וכמעט גרם למותו: דקות ספורות לפני כניסת השבת, שב שאול שפיצר אל בית הוריו בעיירה סקווירא שבארה"ב לאחר ריצוי עונש מאסר במשך מספר שנים.

למרות הביקורת הציבורית, האסיר המשוחרר התקבל באהדה גדולה וקו הנייעס של החסידות בישר על שמחה גדולה לרגל שחרורו: "ערב שבת קודש פרשת וירא, היום בתפילת מנחה נאמר בשמחה רבה ועצומה את תפילת יודו להשם חסדו ונפלאותיו לבני אדם".

הקריין המשיך להקריא מן התפילה: "כי שיבר דלתות נחושת ובריחי ברזל גידע, זאת לאחר שהבחור שאול יחזקאל שפיצר נמצא בדרכו לביתו". הקריין בישר לשומעים: "בעזרת ה׳ הבחור יברך בשבת את ברכת הגומל בשם ומלכות".

כזכור, ביום שלישי החליט השופט על קבלת ערעורו של שפיצר שריצה עונש מאסר על תקיפה מדרגה ראשונה לאחר ששרף ופצע את תושב העיירה אהרון רוטנברג מאחר ובחר להתפלל במניין נפרד ולא בבית המדרש המרכזי בראשות האדמו"ר.

שפיצר ביקש מבית המשפט להכיר בו כעבריין צעיר מאחר וכשביצע את העבירה כשהיה מתחת לגיל 18, בית המשפט קיבל את הבקשה והכריז על שיחרורו. ההחלטה התקבל בקורת רוח בחסידות ותלמידי הישיבה והאברכים פרצו בריקודי שמחה על שיחרורו של ה'גיבור'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר