מצרים: "לא התקבל אות מצוקה מהמטוס הרוסי"; ההרוג הצעיר: בן 10 חודשים

יום לאחר התרסקות המטוס הרוסי בחצי האי סיני, מתבררת רשימת ההרוגים הכוללת 17 ילדים 168 נשים ו-62 גברים. שר התעופה המצרי הודיע כי לא התקבל כל אות מצוקה מכיוון המטוס (בעולם)

דגם המטוס שהתרסק (צילום: מתוך ynet)

התרסקות המטוס בסיני: יום לאחר התרסקות המטוס הרוסי בחצי האי סיני, הולכת ומתבררת רשימת ההרוגים, לאחר שנקבע כי איש מבין 224 הנוסעים לא שרד את ההתרסקות.

ההרוג הצעיר ביותר הוא תינוק בן עשרה חודשים, שהיה עם הוריו בחזרה מחופשה. על פי הדיווחים על המטוס היו 17 ילדים, 138 נשים ו-62 גברים. עוד דווח, כי כל הנוסעים הם רוסים למעט שלושה אוקראינים.

קרובי משפחתם של הנוסעים החלו להתקבץ אמש בסמוך לשדה התעופה פולקובו בסנט פטרבורג, כשהם מבכים את יקריהם ומספרים על השיחות האחרונות איתם.

למרות הדיווחים הראשוניים במצרים כי המטוס ביקש אישור לנחיתת חירום, שר התעופה המצרים חוסאם כמאל, הודיע כי לא הייתה כל קריאת מצוקה מהמטוס.

סרט שחור לאבל במנוע החיפוש של גוגל ברוסית.

במסיבת עיתונאים שכינס אמר: "עד להתרסקות, לא קיבלנו כל מידע על בעיות בטיסה או על קריאות מצוקה", לדבריו כל הבדיקות המקדימות היו טובות.

מנגד אשתו של טייס המשנה סרגיי טרוקצ'ב, נטליה, סיפרה כי האב שוחח עם בתם לפני הטיס, והתלונן על התנאים הטכניים של המטוס.

ענקית האינטרנט "גוגל", בחרה לציין את האירוע, ובמנוע החיפוש של גוגל ברוסית, הוסף סרט שחור כאות אבל.

כזכור, בארגון הטרור המדינה האיסלאמית דאעש, מיהרו לקחת אחריות על האירוע, ואף פרסמו סרטון המראה לכאורה את התרסקות המטוס, אלא שטרם ברור האם באמת הארגון הרצחני עומד מאחרי המעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר