במלאות השלושים לפיגוע הרצחנ

הרב מזוז: בני הזוג הנקין הי"ד נרצחו כעונש על מצעד התועבה

במלאות השלושים לרצח בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד נערכה אזכרה לזכרם. הורי בני הזוג ריגשו את מאות המשתתפים בדבריהם והגר"מ מזוז אמר כי הרצח בא כעונש על מצד התועבה (אקטואליה)

(צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

במלון רמדה בירושלים נערכה אמש (ראשון) אזכרה לבני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד במלאות השלושים להירצחם בפיגוע אכזרי ליד איתמר בעת שנסעו ברכבם עם ארבעת ילדיהם שלא נפגעו.

באזכרה השתתפו גם מתן וניצן, שני ילדיהם הגדולים של בני הזוג, שניצלו מהפיגוע ועברו להתגורר בבית הסבא והסבתא.

במהלך האזכרה, אמר הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד" כי בני הזוג נרצחו כעונש על "מצעד התועבה".

בדבריו, שהובאו באתר וואלה, אמר הרב מזוז כי "צריך להיזהר מלעלות להר הבית, ולא לעשות זאת בכוח, צריך להיזהר מלהתגרות באומות".

באשר לסיבת הרצח אמר הרב מזוז כי "עלינו להיזהר ממעשי סדום ועמורה שהתרבו בשנה האחרונה. מצעד הגאווה? איזו גאווה זה להילחם בטבע, להילחם בקדוש ברוך הוא? על זה בא העונש".

מלבד דבריו, נאמו בעצרת הוריהם של בני הזוג, שריגוש את הקהל בדברי ההספד על איתם ונעמה הי"ד.

הרב יהודה הנקין, אביו של איתם הי"ד, הציג בפני המשתתפים ספר שכתב בנו על הלכות שבת ואמר כי "הלב צוהל על כך שאיתם זכה להוציא לאור עבודה שכזו, ודואב על כך הוא לא זכה להוציא אלא טיפה בים, ממה שהיה מסוגל. עצוב שלא נזכה ליותר ושלא נזכה לעיצוב העטיפה על ידי נעמה", אמר.

הילה ערמוני, אמה של נעמה הי"ד, סיפרה למשתתפים על כך שהם הפכו מסבא וסבתא להורים לארבעה ילדים ואמרה: "ארונות ילדותכם התמלאו בבגדי הילדים מנריה, והמרפסת הופכת לחדר משחקים נפלא, שבו יוכלו הילדים לשחק וליהנות משעות מחשב, ממש כפי שנהגו בנריה".

"ארון הספרים, גדוש ספרי הקודש של איתם, יעבור בעזרת השם מנריה לביתנו, ויהווה בעזרת השם אבן שואבת לילדים, בפשט וגם בדרש", הוסיפה האם בדבריה המרגשים.

האם הוסיפה ואמרה כי "הילדים המדהימים ניצלו בזכות מעשה גבורה שאין כמותו של אבא שלהם האמיץ, מסתכלים כל אחד בדרכו על החיים החדשים בביתם החדש, שנושא את השלט החדש: ערמוני-הנקין".

"אכן המעבר מסבתאות רגילה לסבתאות שכזאת לא קלה לנו, אבל אנחנו נזכרים בציטוט המופלא ששלחת לנו בשמה של אישה שהערכתם מאוד, על הנתינה, שצריכה להיעשות ללא ציפיה לתמורה. שיש להפסיק לצפות שלחיצה על כפתורים תפעיל את הילד. רק לתת ולתת. כי זה תפקידך כהורה או סבא, לתת כמתנת חינם", הוסיפה הילה ערמוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר