צפו בתיעוד

שני בדואים נעצרו בחשד לתקיפת הנהג בדרום

המשטרה עצרה הבוקר שני בדואים תושבי פזורת אל אטרש שבנגב בחשד למעורבות בתקיפה האכזרית של נהג הרכב בדרום, שתועדה בסרטון שהופץ אתמול ברשת, "ננקוט באפס סובלנות" (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

המשטרה עצרה הבוקר (שני) שני חשודים בדואים מפזורת אל-אטרש, ליד חורה בנגב, בחשד כי היכו נהג רכב בכביש 31 סמוך לצומת חורה, בתיעוד שהופץ אמש והסעיר את הרשת.

השניים נעצרו לאחר שרכב חולף שעבר בדיוק בזמן התקיפה תיעד את המתרחש, בסרטון שהופץ נראו השניים ועוד כמה חשודים, חוסמים את הרכב המותקף בכמה רכבים, יורדים מהרכבים ותוקפים באלימות קשה את הנהג.

תיעוד הוידאו הובא לידי המשטרה ובלשים של תחנת עיירות בפיקודו של רב-פקד דני בוקבזה, הצליחו לאתר החשודים באמצעות לוחית הזיהוי שתועדה בסרטון.

במשטרה הבהירו הבוקר כי זהותם של שאר החשודים במעשה ידועה והם ייעצרו בקרוב. מפקד המבצע אמר כי המשטרה תנהג באפס סובלנות כלפי אירועי אלימות בכבישים.

מפקד תחנת עיירות סגן-ניצב יניב שלמה ציין "כי המשטרה רואה בחומרה רבה אירוע זה ומיד פתחה בחקירה שהביאה לאיתור הקורבן והמעורבים וכי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי כל מי שמבקש לקחת את החוק לידיו ולנהוג באלימות ותביא למיצוי הדין עימו".

ממשטרת מרחב הנגב נמסר אתמול בתגובה כי הם רואים את האירוע בחומרה: "נפתחה חקירה על מנת למצות את הדין עם החשודים, זאת למרות שכותב הפוסט נמנע מלהגיש תלונה כנדרש אף שהיה עד לאירוע ובידיו תיעוד מצולם של התקיפה. נדגיש כי בניגוד לכתוב בפוסט, השוטרים הנראים בסוף הסרטון הנחו את האזרח למסור את הסרטון בהקדם האפשרי לתחנת המשטרה הקרובה. השוטרים עצמם סיימו לטפל בתאונת דרכים במקום ומיד לאחר מכן נסעו לאזור התקיפה, בניסיון לאתר את החשודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר