שר החינוך נפתלי בנט: "גאה להיות סחטן פוליטי"

בפתח ישיבת הסיעה התייחס שר החינוך נפתלי בנט לאיום שהציג אמש בדרישתו לקבל את האחריות על המעונות לידי משרד החינוך ואמר כי הוא "גאה להיות סחטן פוליטי בשביל ילדי הגיל הרך" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

שר החינוך נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הסיעה בצהריים (שני) לאיום שהציג כי יצביע נגד הרחבת משרד הנגב והגליל במידה והאחריות על המעונות לא יעברו למשרד החינוך ואמר כי הוא "גאה להיות סחטן פוליטי בשביל ילדי הגיל הרך".

"אני שומע מאתמול בבוקר שסביב מתווה הגז, התנהלנו בסחטנות פוליטית", פתח בנט את דבריו, "אז האמת, אני רוצה להתוודות. אתם צודקים. אם לדאוג לילדים בגילאי אפס עד שלוש שיהיו תחת מעטפת של משרד החינוך שיטפל בהם זאת סחטנות - אז אני סחטן פוליטי למען הגיל הרך".

בנט הוסיף כי "אם לדאוג שיהיו תקציבים לבית היהודי כדי שנקטין לראשונה מקום המדינה את הכיתות בישראל - אז הבית היהודי סחטנים פוליטיים למען כיתות א'. אם לדאוג שיהיו תקציבים במו"מ הקואליציוני כדי שתהיה סייעת שניה לגיל הרך זאת סחטנות פוליטית - אז אני מקווה שירבו כאלה בישראל".

"אני רוצה להסביר את המשמעות", הוסיף שר החינוך, "כיום אנשי חינוך לא מנהלים את הגיל הרך בישראל. לא מפקחים על ילדנו הקטנים, לא מכשירים גננות וסייעות, לא מעורבים במעונות היום".

בנט סיים את דבריו בנושא: "אתמול פה אחד אישרה הממשלה הקמת ועדה בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה כדי לטפל בנושא העברת מעונות היום בהם נמצאים ילדי הגיל הרך עד גיל 3 ממשרד הכלכלה למשרד החינוך. אני קורא לראש הממשלה - אפשר למשרד החינוך לנהל את החינוך. הבטחנו הוספת סייעת שנייה לילדי הגנים והוספנו, הבטחנו להקטין כיתות והקטנו. כעת אנו ממתינים ומוכנים לעשות סדר בגיל הרך בישראל".

בהמשך דבריו התייחס יו"ר 'הבית היהודי' לשחרור גופות המחבלים ואמר: "בימים האחרונים ישנו דיון ציבורי סביב נושא שחרור גופות המחבלים. אני רוצה לומר באופן ברור: הבית היהודי היא המפלגה היחידה שנציגיה תמיד התנגדו לשחרור מחבלים - חיים או שאינם חיים.

"הלוויות ההמוניות לטרוריסטים הן פס ייצור לטרוריסט הבא. לא משחררים מחבלים. זה כל כך פשוט. הגיע הזמן שישראל תגיד את זה באופן ברור ותיישם את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר