טרור ללא הפסקה

פיגוע דקירה בראשון לציון: שלושה פצועים, המחבל נעצר

מחבל ערבי ביצע פיגוע דקירה בפינת הרחובות הרצל ותרמ"ב בראשון לציון. שלושה בני אדם נפצעו, בהם בן 40 במצב קשה ובת 80 במצב בינוני-קשה • המחבל נעצר על ידי המשטרה (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בראשון לציון (צילום וידאו: חטיבת דובר המשטרה)

טרור ללא הפסקה: מחבל ערבי, בן 19 מחברון, ביצע בשעות הצהריים (שני) פיגוע דקירה בשתי זירות במרכז העיר ראשון לציון, פצע שלושה אנשים ונעצר על-ידי המשטרה לאחר שנלכד בחנות.

המחבל הגיע בתחילה לפינת הרחובות הרצל ותרמ"ב, דקר גבר כבן 35 בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן המשיך המחבל לאזור של חנויות ברחוב סמוך, דקר אדם נוסף ופצע אותו באורח קל. בשלב זה המשיך המחבל לחנות תמרוקים שם פצע קשישה כבת 80 באורח בינוני עד קשה.

אישה ששהתה בחנות בעת הפיגוע, לא איבדה את עשתונותיה ומיהרה לסגור את הדלת כשהמחבל לכוד בפנים. אזרחי שהיו במקום השתלטו עליו והחזיקו בו עד לבואם של השוטרים שעצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא 3 נפגעים, בהם: ברחוב תרמ"ב: 1 קשה, גבר כבן 40 דקור בפלג גוף עליון. ברחוב הרצל: 2 נפגעים, בהם: 1 קשה, אישה כבת 80 במצב בינוני-קשה דקורה בפלג גוף עליון ו 1 קל כבן 20 דקור בגפיים".

מהמשטרה נמסר כי "תושב חברון בן 19 הגיע לרחוב הרצל 62 בראשון לציון החל לדקור אזרח על הצומת עם רחוב תרמ"ב, המשיך על המדרכה ודקר אדם נוסף על המדרכה, נכנס לחנות בגדים ודקר אדם נוסף. אישה שהיתה בחנות הבגדים סגרה על המפגע את דלת החנות וצוות אופנועים של סיור תחנת ראשל"צ שהגיע אל המקום השתלט על הדוקר ומנע מהאזרחים לתקוף אותו".

מוקדם יותר, מחבל ערבי ניגש אל מדריכת טיולים יהודית בסמוך לשער יפו בעיר העתיקה בירושלים, שלף בקבוק זכוכית, ניפץ על ראשה והכה אותה. המחבל נמלט ונעצר כעבור זמן קצר בכיכר צה"ל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר