פיגוע הדקירה בראשון לציון: הפצוע החרדי נותח בהצלחה

הפצוע החרדי בן ה-31 שנפצע בפיגוע הדקירה בראשון לציון, הנובהל מיד עם בואו לחדר הניתוח שם נותח בהצלחה. צפו בהודעה לתקשורת של סגן מנהל בית החולים, ד"ר יצחק שרף (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות אסף הרופא)

הפצוע החרדי בן ה-31 מבני ברק שנפצע בצהריים בפיגוע דקירה בראשון לציון, הוכנס לחדר ניתוח ועבר אותו בהצלחה - כך עדכן דובר בית החולים 'אסף הרופא' בשיחה עם "כיכר השבת".

הפצוע הובהל לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה לאחר שהמחבל דקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון. הוא הובהל ישירות לחדר ניתוח שהסתיים כאמור בהצלחה והוא הועבר לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ.

בני משפחתו אותרו כעבור מספר שעות, הם הגיעו אל בית החולים ומקבלים עדכון על מצבו מהצוות הרפואי.

סגן מנהל בית החולים, ד"ר יצחק שרף, מסר הודעה לתקשורת ובה אמר כי "שניים מהפצועים במצב קשה, אשה כבת 80 עם פגיעות וחדירות סכין באזור הגב עם פגיעה בכלי דם ושבר של פרק ירך, גבר עם דקירות מרובות בחזן ובבטן. האישה הועברה לחדר ניתוח, הגבר נמצע כרגע בהערכת מצב בCT".

"ישנו נפגע נוסף במצב קל עם שריטות שטחיות, ושני נפגעי חרדה שמטופלים כרגע על ידי צוות בית החולים", הוסיף.

המחבל ערבי, בן 19 מחברון, ביצע את הפיגוע בשתי זירות במרכז העיר ראשון לציון, פצע שלושה אנשים ונעצר על-ידי המשטרה לאחר שנלכד בחנות.

המחבל הגיע בתחילה לפינת הרחובות הרצל ותרמ"ב, דקר גבר בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן המשיך המחבל לאזור של חנויות ברחוב סמוך, דקר אדם נוסף ופצע אותו באורח קל. בשלב זה המשיך המחבל לחנות תמרוקים שם פצע קשישה כבת 80 באורח בינוני עד קשה.

אישה ששהתה בחנות בעת הפיגוע, לא איבדה את עשתונותיה ומיהרה לסגור את הדלת כשהמחבל לכוד בפנים. אזרחי שהיו במקום השתלטו עליו והחזיקו בו עד לבואם של השוטרים שעצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר