תיעוד: הרב שמעון אליטוב נועד עם רה"מ נתניהו

באמצע סדרת בדיונים בנוגע לחוק הגיוס, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא מהחדר בכדי לפגוש את הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית. תוכן הפגישה נותר חסוי. תיעוד (חרדים)

נתניהו והרב אליטוב (צילום: באדיבות המצלם)

פגישה מפתיעה בלשכת ראש הממשלה בכנסת: ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח היום (שני) בלשכתו את הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, לפגישה אישית שעל תוכנה לא נמסר.

במהלך דיון מיוחד על חוק השירות עם היועץ המשפטי לממשלה, לקח ראש הממשלה פסק זמן ונפגש עם הרב אליטוב שהגיע מלווה באיש אמונו, משפיע קהילת חב"ד בביתר עלית, הרב שמואל ויספיש.

בסיום המפגש, יצא ראש הממשלה מלשכתו וליווה את הרב אליטוב החוצה. הרב אליטוב אמר כי: "על בנימין נאמר כי הוא ידיד השם. תעשה הכל לשמור על הידידות עם הקב"ה. תן לעם ישראל גאווה בכך שאתה שליחו".

הרב הוסיף, "שמעתי כי הינך בקי בספר הספרים. בפרשה מופיע כי אברהם מברך את שליחו השם אלוקים ישלח מלאכו לפניך הכל סלול לפניך. אתה רק צריך להוביל". הרב אליטוב הוסיף כי "הרבי מליובאוויטש נתן לו כוחות מה שלא נתן לאף איש ציבור אחר מקום המדינה וברור איפה שברכות הרבי מלוות אותו גם כעת".

ראש הממשלה אמר בתגובה: "אני מודה לך על הברכות. הרבי מליובאוויטש וחסידות חב"ד היו תמיד הלפיד שהולך לפני המחנה. אני מחוזק מדמותו של הרבי ומדבוקתם של החסידים. אני שומע שבחודש האחרון, בימים הקשים שעוברים על עם ישראל, חסידי חב"ד מגוייסים לחזק את המורל של העם ולזכות אותם במצוות. ישר כוח".

לאחר מכן פגש הרב אליטוב את יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד. "זה זמן שצריך להתאחד. הבעל שם טוב אומר שלכל יהודי יש נשמה שהיא חלק אלוקה. המאחד רב על המפריד" אמר לו הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר