בהלה בארצות הברית: מחטים נמצאו בחטיפי שוקולד

סכנה בחטיפי שוקולד שחולקו לילדים בארה"ב במהלך סוף השבוע האחרון: חלק מחטיפי השוקולד הפופולריים הכילו בתוכם מחטים וחפצים חדים אחרים. הורים הגישו תלונות במשטרה (חדשות,בעולם)

חטיפי שוקולד עם מחטים (מתוך פייסבוק)

בהלה בארה"ב - מחטים ננעצו בחטיפים: דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית מלמדים על סכנה בחטיפי שוקולד שחולקו לילדים במהלך חג נוצרי החל במהלך סוף השבוע האחרון. חלק מחטיפי השוקולד הפופולריים הכילו בתוכם מחטים וחפצים חדים אחרים.

על פי הדיווחים, מספר הורים במדינת פנסילבניה העלו לרשת פייסבוק תמונות של חטיפי "טוויקס" ו"סניקרס" המכילים מחטים ועצמים מסוכנים אחרים. הורים סיפרו כי בעקבות הפרסום הם ניגשו לבדוק את החטיפים של ילדיהם ומצאו כי הם מכילים את המחטים המסוכנות.

במהלך סוף השבוע האחרון דיווחו מספר הורים למשטרה על כך שמצאו את המחטים בחטיפים הפופולריים, והמשטרה המקומית פתחה בחקירה בחשד כי המחטים הוחדרו בכוונה תחילה על מנת לפגוע בילדים.

העצמים המסוכנים לא נמצאו רק במדינת פנסילבניה, גם במדינת מיניסוטה דיווחה אם למשטרה כי גילתה סכין גילוח שהוחדרה לחטיף "סניקרס" שילדה קיבל במהלך החג הנוצרי.

נכון לעתה לא ברור אם החטיפים יצאו מהמפעל כשהם כוללים את המחטים והסכינים או שמדובר בתעלול מסוכן למדי שביצעו תושבים מקומיים במהלך החג הכולל גם ניסיונות ל"מתיחות". בכל מקרה, נכון לעתה לא דווח על ילדים שנפגעו מהתעלול המסוכן והמשטרה פתחה בחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר